1اشاره
1اشاره
جزیزه پوکت در تایلند

آشنایی با جزیره پوکت تایلند

جاهای دیدنی پوکت تایلند

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی اَسیا است که با داشتن طبیعتی سرسبز و سواحل زیبا به یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است.

یکی از تورهای جذاب در سراسر دنیا و ایران که طرفداران بسیاری دارد تور تایلند و تور پوکت است. بسیاری از مردم دنیا تایلند را به خاطر جزایر زیبایش و همچنین تفریحات دریایی جذابی که دارد انتخاب میکنند. جزیره پوکت هم یکی از جزایر زیبا و دیدنی در تایلند است که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر دنیا میباشد.

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است و به علت داشتن سواحل شنی، جنگلهای سرسبز و تفریحات دریایی که دارد، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است.

کشف جزیره پوکت به دوره قبل از میلاد مسیح بر میگردد و یک جزیره تاریخی نیز بشمار میرود. پوکت در تایلند به خاطر زیباییهایش به لقب مروارید دریایی اَندمان معروف شده است. این جزیره به خاطر نزدیکی به خط استوا دارای اَب و هوای متغیر نبوده و در بسیاری از روزهای سال گرم میباشد. با این وجود بهترین زمان سفر کردن به پوکت، ماه نوامبر تا فوریه است. چرا که در این زمان رطوبت هوا کمتر است و هوا نیز خنک تر میشود. پوکت در سالهای اخیر به یکی از مهم ترین مناطق تفریحی در تایلند تبدیل شده و به همین دلیل مردم بسیاری از جهان به این جزیره زیبا سفر میکنند.

جاذبه های گردشگری پوکت

• اکواریوم پوکت: مجموعه ای بی نظیر از انواع ماهی ها و جانوران دریایی

• فانتاسی: نشانگر سنت های اصیل مرم تایلند است

• معبد وات چالونگ: یکی از بزرگترین و زیباترین معابد در تایلند است

همچنین از دیگر جاذبه های پوکت میتوان از باغ وحش پوکت، سواحل پاتونگ، جزیره فی فی، خلیج فانگ نا و منطقه قدیمی پوکت نام برد. علاوه بر جاذبه های که نام برده شد، از موج سواری، قایق سواری و بانجی جامپینگ هم میتوان به عنوان دیگر جاذبه های هیجان انگیز در پوکت نام برد. از غذاهای دریایی مانند میگو کبابی با سس دودی و سالاد تایلندی میتوان به عنوان پرطرفدارترین غذاها در پوکت نام برد.

مراکز خرید پوکت در تایلند

از مرکز خرید سنترال فستیوال، مرکز خرید جانگسیلون و پریمیوم اوتلت، میتوان به عنوان معروفترین مراکز خرید در پوکت نام برد. شما میتوانید محصولات برند و با کیفیت را با قیمتی مناسب از این مراکز خریداری کنید. همچنین برای خرید سوغاتی در پوکت میتوانید ظروف مسی، جواهرات و زیور اَلات سنگی را بخرید و به شهرتان برده و به عنوان یادگاری از سفر به این جزیره زیبا به نزدیکان خود هدیه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *