1اشاره
1اشاره
راهنمای ویزا اسپانیا

راهنمای گرفتن ویزای اسپانیا

راهنمای جامع ویزای اسپانیا

قبل از سفر به اسپانیا و بازدید از جاذبه های بیشمارش باید ویزای توریستی بگیرید، با این ویزا که برای تفریح و گردشگری در این کشور صادر شده فقط می توانید تا مدتی مشخص در این کشور بمانید. در این پست درباره ویزای اسپانیا، مدارک لازم جهت صدور آن، سفارت اسپانیا و … صحبت می خواهیم کرد، ما را همراهی کنید.

اگرمی خواهید درخواست ویزای اسپانیا داشته باشید باید به سفارت این کشور در تهران بروید تا از شما مصاحبه گرفته شود. برای گرفتن فرم درخواست ویزا و تعیین زمان مصاحبه باید به دفتر کنسولی اسپانیا در تهران بروید و به صورت تلفنی نمی توانید زمان مصاحبه را هماهنگ کنید.

اطلاعات کلی درباره سفارت اسپانیا در تهران

آدرس: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰

تلفن: ۲۲۵۶۸۶۸۴

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر

مدارک لازم برای ویزای اسپانیا

از همه مدارک اصلی خود باید یک کپی تهیه کنید تا در پرونده شما ثبت شود، در سفارت  بعد از اینکه کپی را با اصل مدارک مطابت دادند اصل آن ها را به شما برمی گردانند. همه مدارک فارسی باید به همراه ترجمه انگلیسی ارائه شوند.

فرم درخواست ویزای اسپانیا: برای درخواست ویزای هر کشور ابتدا باید فرم درخواست ویزای آن را پر کنید و در زمان انجام مصاحبه این فرم را به همراه مدارک مورد نیاز دیگر تحویل سفارت دهید. این فرم باید در دو نسخه و به طور جدا گانه برای هر یک از اعضای خانواده پر شود.

شناسنامه

اصل گذرنامه

۳ عکس رنگی: عکس ها باید رنگی، زمینه سفید، تمام رخ، در ابعاد ۴*۶ و کمتر از سه ماه پیش گرفته شده باشند.

 آدرس محل شغل و منزل

مدارک وضع اجتماعی حرفه‌ای و تمکن مالی: این مدارک : ترجمه آخرین حکم کارگزینی برای کارمندان دولتی ، گواهی اشتغال به کار برای کارمندان خصوصی ، ترجمه روزنامه رسمی برای صاحبان شرکت های خصوصی و کارت بین المللی دانشجویی برای دانشجویان است.

ریز عملیات بانکی آخرین ماه

بیمه نامه بین‌المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ: هر کس که درخواست ویزا دارد باید بیمه مسافرتی شود و حداقل مبلغ آن برای هر نفر باید ۳۰ هزار یورو باشد.

برای آماده شدن ویزای اسپانیا چقدر زمان لازم است؟

حداقل ۲ هفته وحداکثر ۶ هفته زمان نیاز است تا مدارک شما بررسی شود و مشخص شود که آیا شرایط لازم برای دریافت ویزا را دارید یا نه.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *