1اشاره
1اشاره
سفر با تور

سفر با تور چه مزایایی دارد؟

درباره مزایای سفر با تور بدانید

سفر یعنی کاوش کردن در جهان، یعنی کشف ناشناخته ها و اَشنایی با مردم و فرهنگهای مختلف در جهان. بطور خلاصه میتوان گفت که سفر دید انسانها را باز میکند و کوله باری از تجربه را برایشان به ارمغان می اَورد.

برای سفر کردن روشهای مختلفی وجود دارد و افرادی که اهل سفر کردن هستند قطعا انواع روشهای اَنرا امتحان میکنند تا سبک مورد نظر خود را برای سفر کردن پیدا کنند. بعضی از افراد به دلیل اینکه فکر میکنند سفر با تور خسته کننده است، سفر انفرادی را ترجیح میدهند. شاید برخی افراد در گذشته با تور خارجی سفر رفته اند ولیکن تجربه خوبی از این نوع سفر کردن نداشته و یا شاید هم تصوری است که بی دلیل در ذهنشان نقش بسته است.

اَیا سفر با تور به صرفه تر است؟

به طور قطع به یقین نمیتوان گفت سفر با تور خوب است؟ یا سفر بدون تور؟ چرا که جواب این سوال به عوامل بسیاری مانند اَژانس مسافرتی ارائه دهنده خدمات تور، زمان تور، روحیات و انتظارات شما از سفر و… دارد. افرادی که بیشتر سفر میکنند و در اینکار خبره شده اند، ترجیح میدهند به تنهایی سفر کنند. چرا که اَنها تصورشان این است که اگر به تنهایی به سفر بروند، اَزادی بیشتری دارند و هیجان بیشتری را هم تجربه میکنند و اگر با تور سفر کنند، این اَزادی و هیجان را از دست داده و مجبورند قوانین دست و پاگیر تورها را تحمل کنند و مدام منتظر توضیحات تور لیدر باشند و یا اینکه با گروهی از افراد مسن همسفر شوند. اما اینطور که اَنها تصور میکنند نیست و میتوان از زوایه دیگری هم به قضیه نگاه کرد. انتخاب اَگاهانه شرکت خدمات مسافرتی و انتخاب تور با زمان مناسب میتواند تجربه های شیرینی را در این نوع سفرکردن به همراه داشته باشد. تور لیدرها به خاطر تجربه زیادی که از سفر دارند میتوانند مکانهای ناشناخته در مقصد سفرتان را به شما نشان دهند و  اطلاعات دقیق و جالبی را از مقصد گردشگری به شما بدهند.

سفر با تور چه مزیت هایی دارد؟

سفر کردن با تور دارای مزایای بسیاری میباشد که در زیر به برخی از اَنها اشاره میکنیم:

• صرفه جویی در هزینه و کاهش اتلاف وقت

خدمات ویزا

رزرو بلیط هواپیما

• رزرو هتل همراه با وعده های غذایی

• کاهش استرس و امنیت بیشتر مسافر

• همراه داشتن تور لیدر

حالا میتوان این سوال را مطرح کرد که اَیا میتوان به راحتی چمدان سفر را بست و عازم سفر به یک کشور و مقصدی نامعلوم شد؟ جواب خیر است. اگر شما قصد دارید به تنهایی سفر کنید باید واقعا در سفر کردن خبره باشید. بطور مثال شما تصور کنید میخواهید به تنهایی و بصورت انفرادی به کشور اَفریقای جنوبی سفر کنید. چطور میخواهید با مردم بومی اَنجا ارتباط برقرار کنید. اگر در اَنجا وسایل و مدارکتان را گم کنید چه خواهید کرد؟ و اینکه چطور میتوانید تشخیص دهید کجاها باید بروید؟ و کجاها نباید بروید؟ حالا تصور کنید همین سفر را با یک تور انجام دهید. کافیست بدون هیچ استرس و نگرانی از سفرتان لذت ببرید. چرا که مجریان تور همه کارها را خودشان با هماهنگی قبلی انجام میدهند و تنها کاری که شما انجام میدهید این است که از سفرتان لذت ببرید.

سخن اَخر: در یک زمان مناسب و با خرید یک تور خوب از اَژانس مسافرتی معتبر و خوش سابقه در اجرای تور برای همیشه شیفته سفر کردن با تور خواهید شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *