1اشاره
1اشاره
ویزای مالزی

چگونه ویزای مالزی بگیریم؟

نحوه اخذ ویزای مالزی

مالزی کشوری مسلمان نشین در جنوب شرقی آسیاست. این کشور به دلیل طبیعت بکر، آب و هوای استوایی، سواحل زیبا و تفریحات دریایی و ساحلی اش، طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا و به خصوص ایرانی های عزیز دارد.

این بار می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید ویزای مالزی را دریافت کنید و برای اخذ آن چه مدارکی را لازم دارید و باید چه کنید. با ما باشید.

ویزای مالزی انواع مختلفی مثل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت و ویزای کاری و تجارت دارد که اخذ هر کدام از آنها بستگی به این دارد که برای چه چیزی می خواهید به آن سفر کنید. ما در این جا می خواهیم به شما شرایط اخذ ویزای توریستی را توضیح دهیم.

در صورتی که بخواهید به قصد گردش و تفریح به مالزی سفر کنید، نیاز به ویزای توریستی آن دارید. قبلا مدت ویزای تریستی برای ایرانیان، ۳ ماه بود که حالا شرایط تعییر کرده است و مدت آن به ۲ هفته تغییر پیدا کرده است، این تغییر از سال ۲۰۱۳ اعمال شده است. برای اخذ ویزای توریستی مالزی نیازی نیست به سفارت بروید و زمانی که به فرودگاه مالزی وارد شوید، مهری در پاسپورت تان زده می شود که این مهر همان اجازه ی ورود به مالزی است.

اما برای اخذ این ویزا نیاز به مدارکی است که در زیر می توانید ببینید:

برای گرفتن ویزای مالزی باید بلیط رفت و برگشت را داشته باشید

پاسپورتی که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد، همراهتان باشد

از آنجاییکه ویزای مستقلی به شما داده نمی شود و در واقع مهر درون پاسپورت به منزله ی ورود به مالزی است، نیازی به عکس نیست.

این ویزا هزینه ای ندارد

همانطور که در بالا گفته شد، مدت این ویزا ۱۴ روز است اما در صورتیکه بخواهید بیشتر از ۱۴ روز در مالزی بمانید، باید مدارک زیر را تحویل سافرت بدهید:

اصل پاسپورت

۲ قطعه عکس ۴*۳

حساب بانکی با بیشتر از ۸ میلیون در آن و ارائه ی پریسنتی از این حساب به سفارت

رزرو بلیط و هتل

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *