1اشاره
1اشاره
آگهی رایگان اینترنتی چیست

آگهی رایگان اینترنتی چیست

آگهی رایگان اینترنتی چه مزایایی دارد

آگهی رایگان اینترنتی، تعریف بسیار ساده ای را می توان برای تبلیغات رایگان یا همان آگهی رایگان در فضای اینترنت بیان کرد. اول آنکه، تبلیغات یک فعالیت تجاری، به منظور بالا بردن، رشد و توسعه محصولات و یا خدمات انجام می شود؛ که این فرآیند با توجه به سطح جامعه و تعداد و نوع مصرف کنندگان آن محصول یا خدمات اجرا می گردد. دوم آنکه، باید توجه داشت که مولفه و رکن اصلی یک آگهی، وجود داشتن محصول یا خدمات است؛ به این معنا که اگر محصول یا خدمات مورد تبلیغ، وجود نداشته باشد و یا در دسترس نباشد، تبلیغات برای آن بی معنا خواهد بود.
مفهوم کلمه “رایگان” در عبارت “آگهی رایگان”، این است که فعالیت درج آگهی و تبلیغات، بدون هزینه یا با هزینه بسیار ناچیزی انجام می شود. روش های بسیاری برای درج رایگان یک آگهی وجود دارد و یک واحد شغلی یا یک شرکت به راحتی می تواند در فضای تبلیغاتی حضور داشته باشد.

۷ راه ارتقاء کسب و کار به صورت اینترنتی

۱-رسانه های تبلیغاتی حوزه فعالیت خود را شناسایی کنید
۲-در شبکه های اجتماعی فعال باشید
۳-یک سایت یا وبلاگ اختصاصی به کسب و کارتان اختصاص دهید
۴-ویدیو، عکس و یا اینفوگرافیک اختصاصی کار خود را در فضای اینترنت منتشر کنید
۵-سایت یا وبلاگتان را سئو کنید
۶-در مطبوعات و روزنامه های محلی آگهی چاپ کنید
۷-در حوه کسب و کار خود، کمپین اختصاصی راه اندازی کنید (به انجمن های آنلاین در اینترنت بپیوندید)
درج آگهی رایگان در اینترنت
امروزه با گسترش فضای کسب وکار، رقابت برای تبلیغات در اینترنت بسیار تنگاتنگ شده است. وب سایت های زیادی هستند که در حوزه تبلیغات و درج آگهی فعالیت دارند. برخی از این سایت ها، علاوه بر پذیرش آگهی اینترنتی، خدمات جانبی مانند پنل پیامکی و یا ارسال ایمیل انبوه را نیز انجام می دهند. در این میان، آگهی رایگان در سایت، طرفداران بخصوصی دارد. انتشار آگهی رایگان اینترنتی در بسیاری از سایت های تبلیغاتی، به صورت رایگان است. در این سایت ها، پس از آنکه بر روی دکمه عضویت یا ثبت نام کاربر جدید کلیک کردید، به صفحه درج اطلاعات شخصی هدایت می شوید؛ پس از ورود اطلاعات، رمز عبور به شماره همراه و یا ایمیل خصوصیتان ارسال می شود؛ پس از فعال سازی لینک یا کد ارسالی، می توانید به راحتی به پنل خود در آن سایت مذکور وارد شده و آگهی خود را به صورت رایگان ثبت نمایید. بیشتر این سایت ها برای ارتقای آگهی ها، هزینه ای را دریافت می کنند؛ که البته تعرفه هر سایت متفاوت است. برای اطلاع از سایتهایی که می توانید به صورت رایگان در آن آگهی اینترنتی داشته باشید، کافیست عبارت درج آگهی رایگان در اینترنت را در مرورگر خود تایپ کنید.

۶ روش برای تبلیغات اینترنتی رایگان

در فضای مجازی فعال باشید. تبیلغات، جزء جدایی ناپذیر هر شغل و حرفه ای است؛ بنابر این بازاریابی باید آخرین موردی باشد که برای شما بی اهمیت جلوه می کند. برای موفقیت در راه تبلیغات، چند روش ساده را پیش نهاد می کنیم.

۱-در حرفه خود یک متخصص باشید
مقاله های مرتبط با کسب و کار خود را به نشریه های محلی، مجلات و یا انجمن ها ارسال کنید.
موضوعی را انتخاب کنید که تخصص شما در آن زمینه است. همچنین میتوانید یک وبسایت پیدا کنید که به موضوع فعالیت شما علاقه مند باشد و بتواند یک ستون کوچک به شما اختصاص دهد.هر بار که مطالبتان را منتشر می کنید، یک کپی از آن را برای مشتریان فعلی خود ارسال کنید.

۲-یک سخنران عالی باشید
در همایش ها و نمایشگاه ها شرکت کنید و با افراد متخصص آشنا شوید. برای کسب و کار خود، دوره های اختصاصی برپا کنید تا بتوانید مخاطبان خود را داشته باشید.

۳-دوره های آموزشی برگزار کنید
این یک راه عالی برای جلب مشتری است و می تواند شما را به عنوان یک متخصص در کسب و کارتان معرفی کند. زمینه تحقیقاتی و نیازهای بازار حوزه حرفه خود را بشناسید و برای افرادی که مدت هاست در این زمینه مشغولند، دوره آموزشی برگزار کنید و اطلاعات به روز و جدیدی را در اختیار آن ها بگذارید.

۴-هدیه بدهید
یکی از بهترین راه های جلب مشتریان جدید، هدیه دادن به آن هاست. یک کاتالوگ یا کارت منتشر کنید که مشتریان بتوانند نام و آدرس شخص دیگری را که ممکن است بخواهد از محصول یا خدمات شما استفاده کند، در آن یادداشت کنند؛ به این ترتیب، هنگامی که یک مشتری جدید به شما مراجعه کرد، می توانید با استفاد از این کارت برای او هدیه رایگان ارسال کنید.

۵- گالری عکس تهیه کنید
در هر رویداد خاصی که شرکت می کنید (شرکت در نمایشگاه، همایش یا سخنرانی و ..) ، از آن عکس تهیه کنید و درسایت یا وبلاگتان قرار دهید.

۶-شریک شوید
برای محصولات خود، شریک پیدا کنید. می توانید برنامه خاصی در شهر یا محل خود برپا کنید و با مراجع صحبت کنید که به عنوان مثال، نیمی از درآمد این رویداد را به مکان خاصی از خیریه اختصاص می دهید.
نکته: راه های بسیاری برای ثبت یک آگهی در اینترنت وجود دارد. کافیست کمی در زمینه کسب و کار خود خلاق باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *