1اشاره
1اشاره
ثبت آگهی رایگان

آیا ثبت آگهی رایگان کافی است؟

ثبت آگهی رایگان در اینترنت

برای انجام تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی راهکارهای متنوعی وجود دارد، اما در این مطلب می خواهیم مختصر و مفید در مورد ثبت اَگهی رایگان در اینترنت صحبت کنیم که اَیا فقط درج اگهی رایگان در اینترنت در سایت های نیازمندی اینترنتی به کسب و کار ما کمک خواهد کرد؟ یا اینکه باید از ابزارهای ویژه سازی اَگهی نیز استفاده نمود. با ما همراه باشید:عده ایی از کسب و کارها در اینترنت به صورت رگباری شروع به انتشار آگهی رایگان و تکراری در سایت های مختلف می کنند و جالب تر اینکه یک اَگهی را چندین بار و بصورت تکراری در یک سایت نیازمندی درج می کنند! که در مطلب چرا نباید اَگهی تکراری ثبت کنیم؟ به اَن پرداخته ایم. ثبت آگهی رایگان مزیت های خودش را دارد اما بصورت پیوسته شاید روشی پاسخ گو نباشد.

 

هدف از  ثبت آگهی رایگان چیست؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید هدف از تبلیغات در اینترنت دیده شدن کسب و کار شماست. هر چقدر هم که شما در سایت های مختلف اَگهی رایگان ثبت کنید، بعد از مدتی به علت تعداد زیاد سایت های اَگهی و اینکه مجبور هستید اَگهی ها را هر روز بروز رسانی کنید خسته خواهید شد و بعد از مدتی دیگر سراغ اَگهی های خود هم نخواهید رفت.

ضمن اینکه با انجام بروز رسانی،اَگهی کسب و کار شما فقط بصورت چند دقیقه در بالای اَگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد و بعد ار اَن به صفحات پایین تر خواهد رفت و شانس دیده شدن کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

 

ثبت آگهی رایگان

 

تجربه ثابت کرده است کسب و کارهایی که متمرکز چند سایت معتبر و پربازدید شده اند و در اَنجا نسبت به ویژه سازی اَگهی خود اقدام کرده اند و از امکانات ویژه سازی اَگهی مانند درج لینک سایت ، ثبت تصاویر بیشتر و نمایش تبلیغات ویدئویی خود بهره مند شده اند، قطعا بازخورد بهتری داشته و به کسب و کار خود اعتبار و رونق ویژه ای بخشیده اند.

توجه داشته باشید که تعرفه تبلیغات در نیازمندیهای اینترنتی کشور، نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود.

از آنجا که شما با اطمینان به فروش کالا و یا ارائه خدمات خود، اقدام به پرداخت هزینه برای ثبت آگهی کرده اید، بدیهی است بازدیدکننده نیز به آگهی ویژه بیشتر اعتماد می کند و برای تماس با شما تمایل نشان می دهد.

 

در سایت نیازمندیها 1اشاره آگهی رایگان ثبت کنید

سایت ۱اشاره ، یکی از سایت های معتبر و پربازدید نیازمندی های اینترنتی می باشد که با ارائه راهکارهای متفاوت به شما کمک می کند تا اَگهی با کیفیت بهتر ثبت کنید و به کسب و کار خود رونق بخشید.

و در پایان این نکته را یاداَور می شویم که تبلیغات هزینه نیست، سرمایه گذاریست و تبلیغات اینترنتی رایگان یکی از روش های موثر و ارزان برای جذب مشتری است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *