1اشاره
1اشاره
تبلیغ رایگان

اینترنت فضایی مناسب برای تبلیغ رایگان

کجا تبلیغ رایگان کنیم

تبلیغات اینترنتی که همچنین بازاریابی اینترنتی یا آگهی های شبکه ای نیز نامیده می شود، شیوه ای از تبلیغ از است که بواسطه اینترنت انجام می شود و پیام تبلیغاتی را به گوش مصرف کنندگان می رساند.

همزمان با آغاز فعالیت های بازرگانی در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز متولد شدند. در ابتدا از طریق ایمیل یا پست الکترونیک انجام می شد اما امروزه با مطرح شدن فناوری وب در فضای اینترنت، تبلیغات شکل دیگری پیدا کرده است. اولین بنر تبلیغاتی که یکی از متداول ترین شیوه های تبلیغات بشمار می آید در سال ۱۹۹۴ در پایگاه اینترنتی “هات وایر” مورد استفاده قرار گرفت. از آن پس تبلیغات اینترنتی به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها مورد توجه قرار گرفته است.

تاثیر تبلیغات اینترنتی

تبلیغ در اینترنت در قیاس با شیوه های سنتی از مزیت های بیش تری برخوردار است.
• ایجاد ارتباط دوسویه میان شرکت های تجاری و مخاطبان
• امکان دسترسی در سراسر جهان و درتمام اوقات شبانه روز
• امکان سنجش، ارزیابی و رد گیری بسیار گسترده
• هزینه کمتر از سایر رسانه ها
• ارتباط مستقیم با فهرست کالاها و خدمات
شرکت های تجاری و صاحبان کالاها و خدمات برای این که بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند و همچنین جایگاه خود را در بازارهای جهانی حفظ کنند به استفاده از این ابزار تبلیغاتی نیاز خواهند داشت.

 

تبلیغ رایگان در فضای مجازی اینترنت

 

تبلیغات اینترنتی در سراسر ایران

از سال ۱۳۷۶ اینترنت بطور گسترده در ایران مورد استفاده قرار گرفت. اما متاسفانه به دلیل عدم استفاده یا استفاده نامناسب مشاغل مختلف ازآن، سایت های ایرانی درآمد چندانی از این فعالیت تبلیغاتی ندارند. البته بخش مهمی از عوملی که در این زمینه موثر بوده است عدم برخورداری از یک مدل کسب و کار است. داشتن یک مدل کسب و کار مناسب منجر به افزایش تعداد مخاطب و در نتیجه ایجاد زمینه ای مناسب برای جذب تبلیغات برای سایت مربوطه می شود. به عنوان مثال اگر مدل کسب و کار سایتی بر اساس تولید محتوا شکل گرفته باشد، لزوما به شناسایی محتوای ارزشمند و موثر برای مخاطبان خود نیاز خواهد داشت. این کار ترافیک سایت را افزایش داده و متعاقبا موجب ایجاد فرصت هایی برای یک تبلیغات اینترنتی می شود.

تبلیغ رایگان اینترنتی در سایت درج آگهی

اگرچه تبلیغات اینترنتی بطور فزاینده ای در سبد (پورتفو لیو) بسیاری از شرکت هایی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند قرار نگرفته است اما بطور گسترده ای درحال رشد است. هزینه ی پایین تبلیغات موجب جذب شرکت ها و صاحبان مشاغل و کالاها به طرف این شیوه ی تبلیغاتی فراگیر شده است. از سوی دیگر، سایت های بسیاری نیز در زمینه درج آگهی رایگان فعالیت می کنند. تبلیغات در این سایت ها از جمله سایت ۱اشاره دات کام (www.۱eshareh.com) رایگان و گاها با حداقل هزینه انجام می شود. استفاده از این سایت ها ابتدا در شکل گیری مشاغل تازه تاسیس که از سرمایه کمی برخوردار هستند، بسیار موثر است؛ زیرا با وجود عدم پرداخت هزینه و یا هزینه ی محدود، با حجم گسترده ای از مخاطبان ارتباط صورت می گیرد و رونق بیشتر را تضمین می کند.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *