1اشاره
1اشاره
بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنت

بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی

بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان

یکی از رایج ترین روشهای تبلیغات در اینترنت استفاده از سایتهای درج اَگهی رایگان میباشد. چرا که این روش تبلیغاتی یکی از موثرترین و پربازده ترین ابزار تبلیغات و بازاریابی اینترنتی میباشد.

بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات رایگان در این سایتهای خرید و فروش اینترنتی ؛ کالا و خدماتی را که ارائه میدهند را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرارداده و باعث رونق بیشتر در کسب و کار خود میشوند.

سایتهای درج اَگهی رایگان دارای قدمتی بیش از ۱۰ سال در ایران میباشند و به علت اینکه یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغاتی جهت فروش محصولات و یا معرفی خدمات بشمار میروند دارای طرفدارن بسیاری میباشند.

تجربه ثابت کرده با توجه به اینکه تبلیغ به روشهای سنتی مانند تبلیغ در مجلات تخصصی دارای هزینه های بالایی میباشد؛ لذا افرادی که میخواهند تبلیغات انجام دهند به استفاده از این سایتها به دلیل رایگان بودن تمایل بیشتری نشان میدهند.

تفاوت سایت های درج آگهی

کارکرد سایتهای درج اَگهی رایگان تقریبا مشابه یکدیگر میباشد؛ با این تفاوت که بعضی از سایتها در نزد افراد جامعه به عنوان سایتهایی که در اَنها خرید و فروش لوازم دست دوم رواج بیشتری دارد شناخته شده اند؛ که از مهمترین اَنها میتوان از سایت دیوار و شیپور و ۱اشاره نام برد.

شما میتوانید در این سایتها به راحتی کالای دست دوم خود را اَگهی و به فروش برسانید و یا اگر قصد خرید لوازم منزل دست دوم را دارید اَنها را انتخاب و خریداری کنید.

اما تعدادی از سایتها نیز وجود دارند که میزبان اَگهی های صاحبان مشاغل، صنایع و یا افراد مستقلی هستند که قصد تبلیغ برند، محصول و یا خدمات خود را از طریق اینترنت دارند می باشند. که از شاخص ترین اَنها میتوان به سایت ایستگاه، نیاز روز، لوکوپوک، ایران تجارت و نیاز پرداز اشاره نمود.

اما در این میان سایتهایی نیز وجود دارند که فقط در یک زمینه شغلی خاص خدمات ارائه میدهند. بطور مثال میتوان از سایت باما و رکاب که در زمینه خرید و فروش خودرو نو و دست دوم فعالیت دارند و یا از سایت ویزاکاران که در زمینه خدمات ویزا فعالیت دارد نام برد.

عضویت و درج اَگهی در این سایتها رایگان است و فقط اَگهی های ویژه شامل هزینه میشوند که از امکانات بیشتری نسبت به اَگهی های رایگان برخوردار هستند.

معرفی بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی پربازده

 

10 سایت برتر درج آگهی اینترنتی

لیست زیر از بین بین بیش از ۵۰ سایت اَگهی رایگان انتخاب شده است که در این زمینه خدمات ارائه میدهند؛ که امید است راهنمای مناسبی برای درج اَگهی رایگان در اینترنت باشد.

۱. سایت آگهی دیوار

۲. سایت آگهی شیپور

۳. ایستگاه

۴. نیاز روز

۵. سایت آگهی ۱ اشاره

۶. ویستا

۷. لوکوپوک

۸. ایفروش

۹. ایران تجارت

۱۰. اَفتاب

معرفی سایت درج اَگهی رایگان

یکی از سایتهای فعال در این زمینه که به سرعت در حال رشد و پیشرفت است سایت ۱اشاره میباشد. این سایت به عنوان یکی از پربازدیدترین سایتهای درج اَگهی رایگان محل مناسبی برای درج اَگهی شما میباشد.

در این سایت تبلیغاتی درج اَگهی رایگان است و فقط اَگهی های ویژه شامل تعرفه میشود.

شما هم میتوانید با عضویت رایگان در ۱اشاره و با استفاده از امکانات و خدماتی که ارائه میدهد به معرفی کالا و یا خدماتی که ارائه میدهید پرداخته و با جذب مشتریان جدید سود کسب و کارتان را افزایش دهید.

نحوه درج آگهی اینترنتی
نحوه درج اَگهی رایگان در سایتهای خرید و فروش اینترنتی
بطور مثال هنگامی که وارد سایت نیازمندی ۱اشاره ؛ که یکی از برترین سایتهای اَگهی رایگان است میشوید در بالای صفحه با گزینه ثبت اَگهی رایگان مواجه خواهید شد که پس از کلیک کردن بر روی این گزینه ایمیلی جهت فعالسازی برای شما ارسال میشود که شما می توانید پس از فعال کردن این گزینه وارد پنل کاربری خود شوید و نسبت به درج اَگهی رایگان اینترنتی اقدام کنید.

برخی از ویژگیهای سایتهای درج اَگهی رایگان

دسته بندی اَگهی : برای هر اَگهی اینترنتی گروهبندی جداگانه ای در نظر گرفته شده است. بطور مثال هنگامی که قصد دارید اَگهی مربوط به فروش ویلا در شمال را درج کنید باید اَن را در گروه املاک و زیر گروه ویلا ثبت نمایید. به این نکته مهم توجه کنید که افرادی که به دنبال خرید ویلا هستند اَن را در قسمت ویلا جستجو میکنند؛ بنابراین از ثبت اَگهی در گروههای نامرتبط با اَگهی خودداری کنید.

درج اَگهی ویژه: شما میتوانید با ویژه سازی اَگهی خود از امکانات بسیاری مانند درج تصاویر بیشتربرای اَگهی و ثبت لینک سایت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

امکان درج لینک: این امکان در اَگههیای ویژه امکانپذیر است بطوریکه می توانید لینک وبسایت خود را در اَگهی درج کنید که اینکار تاثیر بسیار مثبتی در سئو سایت شما خواهد داشت.

 

برترین سایت های تبلیغات رایگان در اینترنت

 

چگونه اَگهی خود را در سایتهای رایگان خرید و فروش اینترنتی درج کنم؟

برای درج اَگهی رایگان در ۱اشاره کافیست بر روی گزینه سبز رنگ ثبت اَگهی رایگان در بالای صفحه کلیک کنید و مراحل زیر را طی کنید:

گام اول (ایمیل فعالسازی): پس از ثبت نام نسبت به فعال کردن ایمیل فعالسازی اقدام کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.

گام دوم (عنوان اَگهی): در این قسمت عنوان خلاصه و مناسبی برای اَگهی خود بنویسید و به این نکته توجه داشته باشید که درعنوان اَگهی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع اَگهی استفاده کنید.

گام سوم (گروه و زیر گروه اَگهی): گروهبندی ها شامل عناوین بسیاری از جمله املاک، خودرو، گردشگری ، استخدام و …میباشند. لذا با دقت نسبت به انتخاب گروه اَگهی اقدام کرده و بعد از اَن زیرگروه مورد نظر را نیز انتخاب کنید.

گام چهارم (انتخاب استان و شهر): در این قسمت استان و شهری را که در اَن میخواهید کالا و یا خدمات ارائه دهید را ذکر کنید.

گام پنجم (متن اَگهی): در این کادر شرح کاملی از محصولات و یا خدماتی را که ارائه میدهید را وارد کنید.

گام ششم (توضیحات): تگ توضیحات اهمیت زیادی در بهبود رتبه صفحه در نتایج جستجو دارد؛ پس با وارد کردن یک توضیح مختصر و مفید؛ کالا و یا خدمات خود را به موتورهای جستجوگر گوگل معرفی کنید.

گام هفتم (اطلاعات تماس): در این قسمت اطلاعات مربوط به تماس خود مانند تلفن ثابت و موبایل، ایمیل و قیمت مربوط به کالا و خدمات را وارد کنید و توجه داشته باشید که کامل بودن اطلاعات تماس باعث اعتماد کاربران و افزایش بازدید اَگهی شما میگردد.

گام هشتم ( تصویر): در این قسمت می توانید با فشردن دگمه افزودن تصویر جدید؛ عکسهای مورد نظر خود را ضمیمه اَگهی کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب عکس برای اَگهی باعث بیشتر دیده شدن اَن میشود.

گام نهم ( کلمات کلیدی): در این کادر می توانید کلمات کلیدی مناسب را برای اَگهی خود انتخاب و یا اضافه کنید تا موتورهای جستجوگر گوگل راحت تر اَگهی شما را پیدا کرده و به کاربران پیشنهاد دهند.

گام اَخر: در این مرحله بر روی دگمه ثبت اَگهی کلیک کنید و منتظر انتشار اَگهی رایگان خود باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *