1اشاره
1اشاره
تبلیغات رایگان اینترنتی چیست؟

تبلیغات رایگان اینترنتی چیست؟

تبلیغات رایگان اینترنتی چیست؟ | نیازمندیهای اینترنتی 1اشاره

یکی از ابزارهای تبلیغاتی حال حاضر که مشتریان فراوانی هم دارد انجام تبلیغات رایگان در اینترنت است.
بساری از سایت های نیازمندی اینترنتی اقدام به ارائه خدمات درج تبلیغات رایگان می کنند که در این مطلب این نوع روش تبلیغاتی را مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید:
در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشیم که، تقاضا جهت تبلیغات اَنلاین بیشتر از اَن چیزی است که ما تصور می کنیم.

در جامعه تعداد بسیاری کسب و کار کوچک و بزرگ وجود دارد که همگی اَنها جهت رونق مشاغل خود نیاز به انجام تبلیغات دارند.

حالا شما فرض کنید که یک سایت تبلیغاتی هم خدمات اَگهی و تبلیغات رایگان ارائه می دهد،نتیجه این می شود که صاحبان مشاغل گوناگون برای انجام تبلیغات رایگان به اَن سایت رفته و نسبت به ثبت اَگهی اقدام می کنند.

در مورد تبلیغات رایگان اینترنتی، سفارش دهنده به این فکر نمی کند که این سایت تبلیغاتی چقدر بازدید کننده دارد و اَیا درج اَگهی در اَن کمکی به رشد کسب و کارش خواهد کرد یا خیر؟ بلکه از این منظر نگاه می کند که یک اَگهی اینترنتی ثبت کرده و هیچ هزینه ای هم برای اَن پرداخت نکرده است! و اگر حتی فقط یک مشتری هم در طول ماه با او تماس بگیرد تیر تبلیغاتش به هدف خورده است!
درج اَگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان کم کم باعث رشد سایت تبلیغاتی شده ، تعداد بازدید کننده های سایت بالاتر رفته و رتبه جهانی اَن هم ارتقا پیدا کرده است و در نتیجه سفارش گیرنده هم در کنار تبلیغات رایگان شروع به عرضه تبلیغات ویژه با مبلغی اندک در سایت می کند و اَن هزینه اندک هم به علت بالا بودن تعداد سفارش دهندگان سود مناسبی به همراه خواهد داشت.

تبلیغات ویژه چه مزایایی نسبت به تبلیغات رایگان دارد؟

از مزایای تبلیغات ویژه می توان به درج لینک وب سایت، شبکه های اجتماعی ، گالری تصاویر بیشتر و همچنین نمایش ویدئو تبلیغاتی نیز اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این تبلیغات قرار گرفتن تبلیغ در یالای صفحات آگهی هاست.و میزان بازدید این آگهی ها بسیار بالاست.

از مزایای دیگر تبلیغات ویژه اینست که از اَنجا که اَگهی دهنده با اطمینان به فروش کالا و یا ارائه خدمات خود، ارائه به پرداخت هزینه می کند، لذا بازدید کننده نیز به اَن تبلیغ بیشتر اعتماد می کند و برای تماس تمایل بیشتری نشان می دهد.
سخن اَخر: صاحبان کسب و کار از فروشندگان کالا گرفته تا شرکتهای خدماتی، هر چه بیشتر بتوانند محصولات و خدمات خود را جلوی چشم مشتریان قرار دهند، شانس بیشتری برای فروش خواهند داشت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *