1اشاره
1اشاره

کاربر گرامی، وب سایت ۱eshareh.com خود را موظف به رعایت تمام و کمال قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حوزه تجارت الکترونیک، فرهنگ و… می داند؛ لذا خواهشمند است، با عنایت به هدف این وب سایت، که همانا خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است، پیش از ثبت آگهی رایگان و یا ویژه، حتما قوانین ذیل را به دقت مطالعه کرده و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، با پشتیبانی وب سایت ۱اشاره تماس بگیرید. بدیهی است، در صورت تخطی از قوانین، تمامی تبعات مالی، قانونی و حقوقی ناشی از این موضوع، بر عهده آگهی دهنده بوده و اظهار بی اطلاعی از مقررات وب سایت نیازمندی های ۱اشاره، به هیچ وجه توجیه پذیر نخواهد بود. امیدواریم وجود تعامل سازنده بین ما و شما، منجر به همکاری های طولانی مدت و سودآور، برای طرفین شود.

 

اکانت و آگهی های تکراری در این سایت تایید نخواهد شد!

– از تایید هر گونه آگهی با عنوان و توضیحات تکراری و مشابه معذوریم.
– کاربرانی که با ایجاد حساب های کاربری مختلف، قصد درج آگهی های تکراری در سایت را دارند؛ حساب کاربری اَنها غیرفعال خواهد شد.
– تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تایید آنها، طبق الگوریتم های جدید گوگل، محتوای تکراری مورد جریمه موتورهای جستجو قرار می گیرد و رتبه خود را در نتایج جستجو از دست می دهد.
نکته مهم: آگهی های قدیمی و منقضی شده خود را تمدید، ویرایش و بروز رسانی کنید، زیرا این آگهی ها نزد جستجوگر گوگل محبوبتر بوده و بازدید کننده بیشتری را جذب می کنند؛ لذا از حذف این نوع اَگهی ها و درج اَگهی جدید مشابه خودداری نمایید.

 

تصویر آگهی باید چه شرایطی داشته باشد؟

طبق تجربه به دست آمده در سایت ۱اشاره؛ آگهی‌ هایی که همراه با تصویر ثبت می‌شوند، نسبت به آگهی‌ های بدون تصویر، ۵ برابر بیشتر دیده میشوند؛ لذا به شما پیشنهاد میکنیم برای بازدهی بیشتر آگهی و تبلیغات خود از تصاویر مناسب استفاده نمایید.
پیشنهاد می‌کنیم همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا و یا خدماتی که ارائه میدهید استفاده کنید.

 

چنانچه موارد زیر برای تصاویر آگهی شما صدق میکند، تصویر مورد نظر تایید نخواهد شد:

– تصاویر بیش از حد کوچک، بی‌کیفیت و غیر واقعی
– استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی
– تصویری که به آگهی مرتبط نباشد
– بیش از ۲۰٪ از محتوای تصویر آگهی شامل متن باشد
– تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی باشند

– در تصویر آگهی عبارت‌ های تبلیغاتی یا واژه‌هایی مانند: حراج نوشته شده باشد

– مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی

 

برخی از عناوین و محتویاتی که حق انتشار در وب سایت ۱eshareh.com را نخواهند داشت، بدین شرح هستند:

– هر نوع آگهی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی
– آگهی های مربوط به خرید برنامه های تغییر IP های اینترنتی
– آگهی های مربوط به نصب تجهیزات ماهواره ای
– آموزش هک و کرک
– نرم افزارهای غیر قانونی ردیابی افراد از طریق تلفن همراه و…
– فروش برنامه های نرم افزاری تولید شده در داخل کشور و یا کتب فاقد مجوز قانونی
– فروش جزوات درسی، پایان نامه های آماده و…
– هرگونه آگهی مربوط به بازاریابی شبکه ای، کسب درآمد اینترنتی، قرعه کشی، مسابقه، همسریابی، دوست یابی، ترک سیگار یا اعتیاد، خرید و فروش غیر قانونی فیلم و موسیقی، خرید و فروش دستگاه های فلزیاب، فیش حج و اعضای بدن، فروش مکمل های ورزشی، دارو و…
– هر نوع آگهی مرتبط با لیزینگ خودرو (به جز نمایندگی های مجاز شرکت های دولتی)
– ارائه فاکتور و پیش فاکتور جهت اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما و موارد مشابه

همچنین، مشاهده موارد ذیل در متن یا عناوین آگهی ها، منجر به حذف آگهی و غیر فعال سازی حساب کاربری آگهی دهنده، بدون اخطار قبلی خواهد شد:
– هرگونه درخواست دریافت مبلغ
– درج شماره حساب یا شماره کارت

– قرار دادن شماره تماس و لینک در عناوین آگهی ها
– متونی که شفاف نبوده و مضمون آن، مشکوک به کلاهبرداری باشد
– هرگونه توهین به ادیان رسمی کشور، لهجه ها، گویش ها و…
– هرگونه محتوای مربوط به مسائل جنسی
– عدم درج آدرس و اطلاعات کامل شرکت، شخص پاسخگو و… در آگهی های استخدام

– قرار دادن هر گونه لینک سایت و یا شبکه های اجتماعی در توضیحات آگهی ها

– سایت مختار است هرگونه متن یا عکس ایجاد شده توسط کاربر که غیر ضروری بداند حذف نموده و در صورت عدم تایید آن را حذف نماید.
– استفاده ابزاری و خارج از عرف، از تصاویر زنان و کودکان

 

حقوق و شرایط آگهی در 1اشاره

کاربر گرامی، وب سایت ۱اشاره، جهت اطلاع رسانی خدمات، درج آگهی های تجاری و شخصی به صورت رایگان و ویژه، و معرفی کسب و کار، فعالیت ها و خدمات شما ایجاد شده است. در عین حال، نظر به قوانین وضع شده در حوزه تجارت الکترونیک، دسترسى و استفاده شما از سایت ۱اشاره مشروط به رعایت شرایط و الزامات و قوانین عنوان شده، است. لذا خواهشمند است پیش از هر چیز، این قوانین و شرایط را به دقت مطالعه کرده و خود را ملزم به رعایت آنها بدانید. بدیهی است در هر مرحله از کار، چنانچه سوال یا ابهامی در خصوص این قوانین داشتید، می توانید با واحد پشتیبانی ۱اشاره، در ارتباط باشید.

برخی از مهم ترین حقوق و شرایط این وب سایت، به شرح ذیل هستند:
۱. کارشناسان یک اشاره، تلاش معقول خود را طی فرآیند تایید عنوان و محتوای آگهی های رایگان و ویژه، به کار می بندند؛ اما با این وجود، به هیچ وجه صحت آنها را تضمین یا ادعا نکرده و هیچگونه تعهد یا مسئولیتى، در قبال آگهی های درج شده توسط اشخاص و یا شرکت ها، بر عهده نمی گیرند.
۲. استفاده، مرور و جستجوی شما در وب سایت ۱eshareh.com با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى گیرد و این وب سایت، تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.
۳. با توجه به ماهیت کار در حوزه تجارت الکترونیک، بدیهی است وب سایت ۱اشاره، هیچ نوع رابطه حقیقی یا حقوقی، با اشخاص یا شرکت هایی که اقدام به درج آگهی های رایگان و ویژه می کنند، ندارد و هر شخص یا شرکتی، تنها «خود» مسئول تضمین صحت خدمات و کسب و کارش است.
۴. وب سایت ۱eshareh.com جهت نمایش آگهی ها (حال رایگان باشند یا ویژه)، قرارداد یا تعهدنامه ای با اشخاص یا شرکت های آگهی دهنده، منعقد نمی کند. در ضمن، با توجه به امکان ویرایش آگهی ها، مطالب مندرج در آنها، ممکن است چندین بار تغییر کند. در رابطه با این موضوع، خواهشمند است بند ۱ حقوق و شرایط را همواره در نظر داشته باشید.
۵. پیام ها یا مطالب ارسالی (شامل آگهی ها، تصاویر و…) غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقی می شود و این وب سایت، در استفاده از آنها به هر منظوری (باز تولید، مخابره، پخش و…) مختار است.
۶. هرگونه پیام، عکس، آگهی (اعم از رایگان و ویژه) و یا حساب کاربری، در صورت تخطی از شرایط و قوانین وب سایت ۱اشاره و قوانین جمهوری اسلامی ایران، بدون اخطار قبلی حذف خواهد شد و مسئولیت هرگونه خسارتی، بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
۷. وب سایت ۱eshareh.com در مورد اطلاعات هر سایت دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده باشد و یا لینک آن در سایت قرار بگیرد، مسئول نیست. این سایت ها توسط اشخاص و یا شرکت های دیگرى ایجاد شده اند و این وب سایت، به عنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در آنها عمل نمى کند.
۸. شرایط و قوانین درج آگهی های رایگان و ویژه در وب سایت ۱اشاره، ممکن است در گذر زمان، به روز شده و در آنها تجدید نظر شود. با عنایت به اینکه تمامی کاربران، به جهت یاری رساندن ما در ارائه خدمات بهتر، ملزم به رعایت این قوانین هستند، خواهشمند است هر چند وقت یکبار، قوانین سایت را مطالعه بفرمایید تا از تغییرات اعمال شده، مطلع باشید. بدیهی است در غیر این صورت، مسئولیت تبعات بعدی، با شخص شما خواهد بود.

۹. پیش از خرید از طریق آگهی منتشر شده در سایت نیازمندی های ۱اشاره از صحت آن مطلع شوید؛ چرا که درج آگهی در سایت ۱اشاره رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد.

توجه:کلیه خدمات و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.