1اشاره
1اشاره
تور کیش

آنچه باید در مورد تور کیش بدانیم

تور کیش، آنچه باید بدانید

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده است. کیش یکی از بهترین مناطق گردشگری در ایران بشمار میرود. سفر با تور کیش بهتر است چرا که نسبت به سفر شخصی هزینه های کمتری دارد. جزیره کیش با داشتن ساحل زیبا و اَبهای نیلگون سالانه میزبان مسافران  بسیاری میباشد.

مزایای تور کیش

یکی از بهترین تورهای مسافرتی داخلی تور کیش است. اَژانسهای مسافرتی صندلی هواپیماها را از ایرلاین های مختلف با قیمتی مناسب اجاره میکنند و همچنین با هتلهای جزیره کیش قراداد منعقد میکنند و این خدمات را با نرخی مناسب به مشتریان خود عرضه میکنند. تورهای کیش معمولا شامل خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت در هتل به همراه وعده صبحانه میباشد. از دیگر خدماتی که اَژانسهای گردشگری در تور کیش به مسافران خود ارائه میدهند، میتوان به بازدید از مراکز دیدنی جزیره کیش و گشت شهری در جزیره، پارک دلفینها و… اشاره کرد. البته این خدمات شامل هزینه میشود ولی چون اَژانسهای مسافرتی با این مراکز قرارداد دارند لذا با تخفیف مناسبی این خدمات را به مسافرانش عرضه میکنند. بنابراین شما میتوانید با قیمتی پایین تر به بازدید از این مراکز در جزیره کیش بپردازید.

البته شما میتوانید بصورت شخصی هم به کیش سفر کنید بطوریکه خودتان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید و رزرو هتل را شخصا انجام دهید، ولی مطمئن باشید که هزینه های شما بسیار بالاتر از اَن چیزی خواهد بود که تصور میکنید. بنابراین به شما توصیه میکنیم با تورهای کیش به این جزیره زیبا و شگفت انگیز سفر کنید. چرا که قطع به یقین هزینه های بسیار کمتری به نسبت سفر شخصی به کیش خواهید داشت. ضمن اینکه کلیه خدمات تور کیش توسط مجری تور کیش که همان اَژانسها و شرکتهای خدمات مسافرتی هستند انجام خواهد شد و تنها کاری که شما انجام خواهید داد این است که از سفر به جزیره کیش لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به کیش

جزیره کیش در 6 ماهه اول سال دارای اَب و هوای گرم و مرطوبی میباشد و هرچه به نیمه دوم سال نزدیکتر میشویم دارای اَب و هوایی بهتری میشود. اوایل اَذرماه تا اواخر فروردین بهترین زمان برای سفر به کیش است. چرا که در این ماهها کیش دارای هوای بسیار مطبوع و دلپذیری میباشد.

سخن اَخر: هنگام خرید تور کیش ،دقت و بررسیهای لازم را بابت خدماتی که میخواهید دریافت کنید انجام دهید و خدمات تور کیش را از اَژانسهای گردشگری معتبر و خوش سابقه دریافت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *