1اشاره
1اشاره
خرید بلیط ارزان هواپیما

اسرار خرید بلیط ارزان هواپیما

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما

شاید تا حالا برایتان پیش آمده باشد که خواسته اید به جایی سفر کنید و خلیی هم سریع به مقصدتان برسید اما به خاطر گران بودن بلیط هواپیما یا از سفرتان به طور کلی صرف نظر کرده اید و یا با هزار زحمت خودتان را به آنجا رسانده اید. در این مطلب ۵ روش هوشیارانه را به شما آموزش می دهیم تا با بکارگیری آنها بتوانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

عضو خبرنامه ی ایرلاین و یا آژانس مورد علاقه تان شوید

شاید فکر کنید که از میان صدها آژانس و ایرلاین مختلف، پیدا کردن موردی که بلیط لحظه آخری را به فروش برساند کار بسیار سختی است و درست هم هست. اما یک روش عالی وجود دارد  که کار را برایتان مثل آب خوردن می کند. پیشنهاد می کنیم در خبرنامه ی ایرلاین و یا آژانس مورد نظرتان عضو شوید تا از آفرهای آنها با خبر شوید.

بلیط هواپیما را از ۷ هفته قبل رزرو کنید

معمولا وقتی عبارت بلیط ارزان هواپیما به گوش می رسد، خیلی ها به یاد بلیط های لحظه آخری می افتند. بلیط های لحظه آخری آنهایی هستند که ایرلاین ها درلحظات آخر پرواز به دلیل پر نشدن همه ی صندلی ها تصمیم می گیرند تا صندلی ها را پر کنند و به همین دلیل هزینه ها را گاهی تا ۵۰ درصد و گاهی حتی بیشتر پایین می آورند. یک روش خوب دیگر این است که بلیط تان را از ۷ هفته قبل تر رزرو کنید، این روش به خوبی جواب می دهد.

بلیط یکطرفه را به خاطرتان بسپارید

در اکثر مواقع افرادی که می خواهند به جایی سفر کنند، ترجیح می دهند تا بلیط هواپیمایشان را دوطرفه بخرند که در واقع به نوعی از نظر روانی آسایش خیال و استرس کمتر است. اما پیشنهاد می کنیم بلیط های یکطرفه را هم در نظر داشته باشد. خوبی ای که بلیط های یکطرفه دارند این است که در صورتی که به هر دلیلی نتوانید در موعد مقرر برگردید، ضرر نکرده اید و علاوه بر این، می توانید بگردید و از بین بلیط های موجود، ارزن ترین آن را انتخاب کنید.

اصل ۲۴ ساعت را عملی کنید

فرض کنید شما بلیطی را خریداری کرده اید اما تصمیم می گیرید تا آن را کنسل کنید. در صورتیکه که کنسلیتان را از ۲۴ ساعت قبل تر انجام دهید، هزینه ی بلیط به شما برگردانده می شود. البته این موضوع در بعضی از ایرلاین ها صادق است و همه ی آن ها قانون ۲۴ ساعت را رعایت نمی کنند!

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *