1اشاره
1اشاره
خرید گوشی موبایل

بهترین گوشی ها با قیمت کمتر از 6 میلیون

اگر می خواهید یک گوشی قدرتمند، جدید و زیر 6 میلیون تومان خریداری کنید، گزینه های زیادی به عنوان بهترین گوشی در اختیار دارید که ممکن است پیدا کردن با کیفیت ترین آن ها کار راحتی بناشد. گوشی هایی که در ادامه به شما معرفی می شود هر چند قیمتی کمتر از 6 میلیون تومان دارند ولی بهترین گزینه هایی هستند که با بودجه شما هماهنگ هستند.

سامسونگ مدل Galaxy A70 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

یکی از گوشی ها با قیمت کمتر از 6 میلیون تومان در بازار، برای کسانی که به گوشی های سامسونگ علاقه دارند، این مدل است. همانند Galaxy A ۵۰ s، حسگر اثر انگشت در این گوشی زیر صفحه نمایش آن قرار دارد و جزو برتری های جذاب آن در بین دیگر گوشی هاست. این گوشی دارای سه دوربین 5، 8 و 32 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل کیفیت دارد.

قیمت این مدل از گوشی سامسونگ، 4 میلیون و 600 هزار تومان است. باطری این گوشی 4500 میلی آمپری است و باعث می شود یک روز سخت کاری را بدون خاموش شدن موبایل سپری کنید. رم گوشی دارای حافظه 6 گیگابایتی است که می توان با حافظه خارجی آن را تا 512 گیگ نیز ارتقا داد.

البته Galaxy A71 معرفی شده است و به زودی وارد بازار می شود. از این رو اگر دوست دارید بهترین گوشی مدل های جدیدتر را داشته باشید عجله نکنید.

سامسونگ مدل Galaxy A s50 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بهترین گوشی

این مدل نسخه آپدیت شده از Galaxy A50 است و تفاوت های زیادی با آن ندارد. صفحه نمایش در هر دو 6.4 اینچ است و ظرفیت باطری هر دو 4000 میلی آمپر است. دوربین Galaxy A s50 48 مگاپیکسل است و پردازنده جدیدتری دارد. قیمت این مدل گوشی، 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

طراحی پشت دو مدل با هم تفاوت دارد. اگر دوربین و پردازنده برایتان خیلی مهم نیست A50 هم می تواند به صرفه تر باشد. البته به زودی مدل جدیدتر یعنی A51 هم به بازار می آید.

شیائومی مدل Mi ۹ Lite ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

محصولات شیائومی برای کسانی قصد استفاده از برندهای گران قیمت را ندارند به عنوان بهترین گوشی گزینه مناسبی است. البته کیفیت این برند خوب است و این مدل یک گوشی پرچمدار و ارزان این برند چینی است.

سنسورهای 2، 8 و 48 مگاپیکسلی در دوربین های آن قرار گرفته اند و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است که خیالتان را از عکس های سلفی در این گوشی ها با قیمت کمتر از 6 میلیون راحت می کند. باتری این گوشی 4030 میلی امپر است و در کمتر از دو ساعت به کمک تکنولوژی جدید Mi ۹ Lite شارژ می شود.

قیمت این گوشی 4450000 تومان است. صفحه آن 6.4 اینچی دارد و طراحی جالبی برای افراد مشکل پسند ایجاد کرده است.

شیائومی مدل Mi ۹ T ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بهترین گوشی

قیمت این گوشی 4 میلیون و 900 هزار تومان است. این رده از محصولات شیائومی اینقدر محبوب شده اند که کمپانی تولید کننده چینی زیر مجموعه آن را با رضایت توسعه داده است. فناوری تازه ای هم در این مدل جدید آن دیده می شود.

حسگر اثر انگشت در بخش زیرین صفحه نمایش 6.4 اینچی آن واقع شده است و دوربین سلفی عالی به عنوان بهترین گوشی دارد. دوربین سلفی آن مخفی شونده یا پاپ آپ است و هنگام استفاده ظاهر می شود.

دوربین های اصلی این تلفن نیز جای صحبت دارد و دارای سه لنز با ویژگی های خاص خود هستند. این دوربین ها می توانند عکاسی، تله فوتو، فوق عریض و عریض را انجام دهند. علاوه بر این می توان با سرعت های 960، 240، 120 و 30 فریم بر ثانیه از دوربین شیائومی MIT9 فیلم برداری کرد.

باطری این گوشی 4000 میلی آمپر توان دارد و برای کسانی که به عکاسی و فیلم برداری علاقه دارند توان کافی را دارند.

شیائومی مدل Mi ۹ T Pro ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت این گوشی 5500000 تومان است و بجز در پردازنده قدرتمندتر و بی نظیر در بین تلفن های هوشمند، تفاوت خاصی با مدل T9 ندارد. ابعاد، باطری، صفحه نمایش، دوربین ها و باطری با مدل ارزان تر خود تفاوتی ندارد.

پردازنده این مدل به عنوان بهترین گوشی هوشمند 7 نانومتری بسیار عالی عمل می کند و دلیل اختلاف قیمت 600 هزار تومان بین این دو مدل به همین علت توجیه پذیر است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *