1اشاره
1اشاره
خرید تور لحظه آخری ارزان

ترفندهای خرید تور لحظه آخری ارزان

تور لحظه آخری یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که دوست دارند برای سفر برنامه ریزی کنند و هزینه ای کم تر از حد معمول نیز بپردازیند. در این مقاله به بررسی تورهای لحظه آخری و ترفندهایی جهت خرید این تورها می پردازیم تا از سفر خود لذت ببرید.

یکی از علایق انسان ها سفر و دوری کردن از روزمرگی های زندگی شهری است. یکی از اصلی ترین عواملی که افراد را از سفر منع می کند هزینه های سفر است؛ اما با یک سری راه ها وجود دارد که هزینه های سفر را برای افراد به حداقل می رساند. به عنوان مثال خرید تور لحظه آخری از این موارد است که به بررسی آن می پردازیم.

تور لحظه آخری داخلی شامل مسیرهایی مانند تور قشم، تور مشهد، تور کیش و مواردی از این قبیل است همچنین برای کشورهایی که نیاز به ویزا ندارید و می توان با شرایط راحت تر به آن جا سفر کرد نیز این امکان وجود دارد. این نوع تور فرصت خوبی را برای سفر کم هزینه برای شما فراهم آورد.

تور لحظه آخری چیست؟

اگر بخواهیم توضیحی مفید و مختصر در مورد تورهای لحظه آخری داشته باشیم، می توان گفت که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که تورهای داخلی و خارجی برگزار می کنند، زمان هایی که هتل و ظرفیت پرواز آن ها خالی مانده اند و تکمیل نشده اند برای خالی نماندن صندلی و اتاق هایشان تخفیف هایی را در نظر می گیرند تا این ظرفیت ها خالی نمانند و در لحظات آخر فروش تورها را با قیمتی ارزان تر ارائه می دهند که شامل کاهش قیمت بلیط هواپیما و در برخی اوقات کل پکیج می شود. این تورها در برخی از مواقع تا حدود 70 درصد پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند که بدون شک به سود مسافران این تورها هستند. استفاده از ارزانترین تورهای لحظه آخری به علت داشتن همین مزایا متقاضیان زیادی هم دارد. از این رو بهتر است شما هم هر چه سریع تر دست به کار شوید و از این تورها استفاده کنید.

نکاتی برای خرید تور لحظه آخری

باید بدانید که تورهای مسافرتی مختلف تفاوت هایی با هم دارند. در میان تورهای مختلف باید انتخاب مناسبی داشته باشید که خاطره ی خوبی از آن در ذهنتان بر جای بماند. پس باید هنگام خرید تور دقت لازم را داشته باشید.

– هنگامی که برای رزرو تور لحظه آخری در سایت های اینترنتی شروع به جستجو می کنید، لیستی از تورهای مختلف را می بینید که انتخاب بین آن ها برایتان سخت است. در بین این موارد باید یک تور به مکانی که دوست دارید با قیمت مد نظرتان و دیگر شرایط آن را بررسی کنید و از آن استفاده کنید.

– سعی کنید قبل از رزرو تور حتماً اطلاعاتی در مورد مقصد خود داشته باشید.

– قبل از این که برای خرید تور لحظه آخری اقدام کنید، از معتبر بودن شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد اطمینان پیدا کنید. همچنین باید مطمئن باشید که وعده هایی که برای تور و خدمات و امکانات آن می دهند تحقق بیابد.

– هنگام خرید این تور باید هتل و ویژگی های آن را هم مورد بررسی قرار دهید زیرا کیفیت سفرتان را تحت تأثیر قرار می دهند.

– بعضی از تورهای لحظه آخری ارزان برای کاهش هزینه های خود ممکن است از هر هواپیما و پروازی استفاده کنند. در این موارد نیز اطلاعاتی کسب کنید.

– باید به این نکته توجه داشته باشید که بجز هواپیما و هتل یک سری موارد دیگر نیز وجود دارند که در زمان خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت باید آن ها را بررسی کنید؛ مواردی از قبیل هزینه غذا، بیمه مسافرتی، خدمات گشت شهری، ترانسفور فرودگاهی و بین شهری و …

از این رو باید هنگام خرید تور ارزان لحظه آخری تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و فقط ارزان یا گران بودن این تورها را مد نظر قرار ندهید تا خاطره ای خوش از سفر خود داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *