1اشاره
1اشاره

خودروهای چینی با کیفیت در بازار ایران

خودروهای چینی این روزها جزو خودروهای با کیفیت محسوب می شوند و اکثر مدل های آن ها را می توان با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کرد. برخی از بهترین خودروها را در برندهای مختلف چینی در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم.

در حال حاضر دید جامعه نسبت به خودروهای چینی مانند قبل نیست. این خودروها امروزه خود را به کیفیت خودروهای اروپایی و کره ای نزدیک کرده اند و حتی در مواردی از آن ها کیفیت بهتری دارند. تولیدات چری، ام جی، هاوال و … امروزه در بازار ایران طرفداران زیادی دارند و مرزهای ترقی را به سرعت طی می کنند.

در زمینه خودروهای الکتریکی- خودران نیز تولیدات خوبی دارند. به عنوان مثال هاوال اچ 6 توانسته است به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند سال شناخته شود و خود را در بازار جهانی به خوبی نشان دهد. از این رو، اکثر خودروهای چینی در حال حاضر جزو خودروهای با کیفیت محسوب می شود که به بررسی مدل های مختلف آن می پردازیم.

ام جی 3 مدل 2014

این خودرو را می توان یک محصول انگلیسی – چینی محسوب کرد. امکانات به روز خودرو در کنار فرم کلاسیک بدنه و هندلینگ و استهلاک مناسب آن سبب شده تا یک خودروی مشتری پسند باشد.

مدل هاچبک آن هم سایز رنو ساندرو است و قیمتی در محدوده 100 میلیون تومان دارد. از ویژگی های این خودرو به سانروف، رینگ و لاستیک 15 اینچی، کروز کنترل، مانیتور هفت اینچی لمسی، گیربکس اتوماتیک 5 سرعته و 6 کیسه هوا می توان اشاره کرد.

چانگان ایدو مدل 2015

برند چانگان یکی از خودروهای چینی است که کیفیت قابل اعتمادی در ایران دارد. کابین بزرگ و امکانات مناسب در کنار قیمت معقول آن که 150 میلیون تومان است و ممکن است در بازار خرید خودرو حدود 100 تومان خریداری هم کنید، گزینه خوبی برای خرید خودرو باکیفیت است. خودرو ایدو مونتاژ کابین و کیفیت رنگ بدنه خوبی دارد و به مرور زمان کیفیت آن تغییری نخواهد کرد.

البته این خودروی چینی قدرت ناکافی و وزن بالایی دارد.

جیلی RV۷ مدل ۲۰۱۴

جیلی به خصوص مدل هاچبک آن جزو خودروهای محبوب است. کابین جلو فر خشنی دارد و کابین آن جادار و بزرگ است.

ایمنی خودرو بسیار مناسب است و دارای 6 کیسه هوا و ترمزهایی قوی است. این خودرو چینی برای جاده های درون شهری و برون شهری مناسب است. حدود 5 سال است که این خودرو در بازار خرید خودرو ایران حضور دارد و امکانات به روزی دارد. هزینه خرید خودرو جیلی حدود 125 میلیون تومان است.

بسترن B۳۰ مدل ۱۳۹۷

این خودروی 200 میلیونی دارای چهار ستاره کیفی است. این خودرو دارای ویژگی های خوبی است ولی با این حال امکانات آن سطح بالایی ندارد و از دنا پلاس توربو نیز پایین تر است. این سدان چینی، نسبت به خودروهایی مانند چری آریزو 5 کابین راحت تری دارد. ایمنی این خودرو از برلیانس بهتر است و در حد خودرویی مانند تندر 90 است.

قیمت این محصول فاو نسبت به دیگر رقبا بالاتر است و همین امر یکی از ایرادات آن محسوب می شود. ولی از هر نظر جزو خودروهای قابل اعتماد است.

چری تیگو 7 مدل 1398

اگر می خواهید جدیدترین خودروهای چینی از برند چری را ببینید، تیگو 7 یکی از آنهاست. طراحی اختصاصی آن و امکانات رفاهی زیادی که دارد از نظر ایمنی و رفاهی خریداران خود را راضی نگه می دارد. تیگو 7 بازه قیمتی 425 میلیون تومان دارد و دارای موتور توربو و گیربکس اتوماتیک 7 سرعته است.

رنگ های مختلف بدنه باعث شده تا به یک خودروی جوان پسند تبدیل شود. البته افت قیمت آن پس از یک سال این خودروی چینی کراس اوور را تحت تأثیر قرار می دهد.

هاوال H۲ مدل ۱۳۹۷ 

قیمت 325 میلیون تومانی این خودروی کراس اوور آن را نسبت به جک اس 5 و چری تیگو 5 مناسب تر کرده است ولی از نظر ظاهری و سرعت نسبت به آن ها پایین تر است. البته کیفیت ساخت آن و ایمنی بالایی که دارد سبب شده است تا نمره کیفی 4 ستاره را دریافت کند.

طراحی کابین این خودرو نیز مناسب است ولی فضای داخل کابین کمی برای سرنشینان دارد و این امر از بزرگ ترین ایرادات آن نسبت به خودروهای هم رده خود است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *