1اشاره
1اشاره

خودروهای 70 میلیونی که می توان خرید؟

اگر می خواهید گزینه های متفاوتی را از خودروهای 70 میلیونی در دسترس داشته باشید، قدرت انتخاب بیشتری دارید. هر چند سال ها قبل با این پول می توانستید ام وی ام x22 یا چری آریزو 5 بخرید ولی امروزه باید خود را به مدل های پایین تری راضی شوید.

در این دامنه قیمتی برای خرید خودرو مدل های مختلفی خواهید داشت که بین 70 تا 75 میلیون تومان است. انواع سدان ها، هیوندا، وانت های تویوتا انواع خودروهای صفر ایرانی و برخی از خودروهای چینی را می توانید در بین خرید خودرو با 70 میلیون مشاهده کرد. برخی از این خودروها شامل موارد زیر است.

سمند LX مدل 1396

علاوه بر 405، یکی از اقتصادی ترین خودروهای ایران خودرو که روزهای اوج خود را پشت سر گذرانده است، سمند است. بزرگ ترین ایراد این خودرو مشکلات کیفی در سیستم تعلیق جلوی آن است و گاهی اوقات هزینه های زیادی را بر دوش خریدارانش قرار می دهد. البته موتور این خودرو قدرتمند و پرکشش و نسبتاً راحت است. همچنین مصرف سوخت مناسب و کابین جادار آن در کنار تعادل بالایی که هنگام رانندگی دارد از آن یک خودروی خانوادگی قابل اعتماد ساخته است. اگر مدل 96 آن حدود 60 هزار کیلومتر کارکرده باشد، با قیمت 69 میلیون تومان می توانید آن را خریداری کنید.

نیسان پاترول دو در مدل 1377

پاترول دو در یکی از محبوب ترین خودروهایی بود که در گذشته از آن استفاده می شد. این خودرو شاسی بلند در رده قیمتی پایینی قرار داد و بسیار مستحکم، خوش ریخت و با تعمیر و نگهداری کم هزینه است. به خصوص در جاده های بیرون شهر و صحرایی بهترین گزینه است. ولی مصرف بنزین زیاد آن تنها ایراد این خودرو است که با کنترل مداوم موتور می توان آن را مدیریت کرد. حتی می توان با هزینه ای اضافه از آن یک خودروی عالی بسازید. پس این خودرو یکی از بهترین خودروهای 70 میلیونی است.

تویوتا کریسیدا مدل 1993

کریسیدا سری GL حدود 25 سال پیش وارد بازار ایران شد و هنوز هم در جاده ها می توانید آن ها را ببینید. موتور کم استهلاک و کابینی آرام و بی سر و صدا کیفیتی در حد سدان های 50 تا 70 میلیونی وطنی را به شما ارائه می کند. با وجود سیستم دیفرانسیل عقب، رانندگی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. هر چند حدود ربع قرن از عمر این کریسیدا با رنگ زیبا گذشته است ولی هنوز جلای رنگ و رینگ های استیل خودرو دارای همان کیفیت اولیه است.

این سدان متوسط ژاپنی با توضیحاتی که داده شد می تواند یک گزینه خوب با قیمت 71 میلیونی باشد.

سیتروئن زانتیا مدل 1385

قیمت خرید خودرو حدود 68 میلیون تومان است و هنوز هم طرفداران خود را دارد. ضعف ایمنی و مشکلات استهلاک آن جزو ایرادات این خودرو است. اگر رانندگی خوبی دارید زانتیا 2000 خودرویی جذاب و پرکشش است که تجربه رانندگی فراتر از انتظار برای شما به ارمغان می آورد.

حرکت خودرو بر روی جاده های ناهموار واقعاً تحسین برانگیز است. البته فرم خاص بخش عقب ممکن است خیلی جالب نباشد و جزو خودروهایی است که اکثر افراد یا کاملاً موافق آن هستند یا کاملاً با آن مخالفند.

پروتون 2GEN مدل 2008

این سدان لیفت بک ساخت مالزی یکی از دوست داشتنی ترین خودروهای است که اصالت خرم آبادی آن همه را محو خود ساخت و با قیمت 72 میلیون می توانید آن را ببینید.

کابین اسپورت و کوچک آن هنوز هم می تواند زیبا به نظر برسد و آن را جزو خودروهای 70 میلیونی قرار دهد.

عملکرد قابل تحسین موتور و گیربکس استهلاک کمی را برای آن ایجاد کرده است. از زیر مجموعه های پروتون، لوتوس است که در نهایت مهندسی ساخته شده و خودرویی متعادل و دارای موتوری پر کشش دارد.

ام وی ام 530 مدل 1393 

قیمت این خودرو حدود 71 میلیون تومان است و نسخه اولیه سدان کوچکی از چری است که خودرویی جادار، جالب و پرکششی است که ایراداتی کیفی در بخش تزئینات بیرونی و رنگ دارد.

این خودرو برای خانواده های پرجمعیت مناسب است و نسبت به خودرویی مانند سمند دارای هزینه نگهداری بیشتر و استهلاک کمتر است. شکل ظاهری آن از میتسوبیشی گالانت مدل 2005 گرفته شده و با تغییراتی که در آن صورت گرفته است، تناسب خود را به خصوص در بخش عقب از دست داده است. ولی با این حال به عنوان یکی از خودروهای 70 میلیونی گزینه ای مناسب محسوب می شود.

برلیانس H230 مدل 1396 

یکی از سدان های مدرن چینی که دارای ظاهری خشن و اسپورت است همین ظاهر متفاوت آن سبب شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. این خودرو در فضای کابین با فرم دی اس 3 نسل قبلی خود الگو گرفته است. این خودرو در دو نوع ساده و فول آپشن به بازار عرضه شده است و مدل 96 آن با کارکرد حدود 28 هزار کیلومتر قیمتی در محدوده 70 میلیون دارد.

کابین جادار و پرنور در کنار مصرف سوخت مناسب، سواری آرام و متعادل جزو مهم ترین نکاتی است که رانندگان این خودرو آن را تجربه کرده اند.

سایپا کوبیک مدل 1398

تزیئنات این هاچ بک کراس ارزان قیمت سایپا که نسبت به خودروهای همرده خود مانند تیبا 2 مناسب تر است و امکاناتش نیز در کابین خودرو مناسب است.

طول این خودرو 4 متر است و برای جاده های شهری بی دردسر تر و ارزان تر از برلیانس کراس و لیفان اکس 50 است. همچنین از نظر ظاهری نیز نسبت به تیبا 2 از فرم ظاهری بهتری برخوردار ست. نسخه کوبیک این خودرو با کارکرد حدود 2000 کیلومتر با دنده دستی قیمتی در محدوده 70 میلیون دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *