1اشاره
1اشاره
مراکز خرید تفلیس

در تفلیس گرجستان از کجا خرید کنیم؟

بهترین و ارزانترین مراکز خرید تفلیس

تفلیس پایتخت  گرجستان مراکز خرید لوکس و خوبی دارد که با سفرتان به این شهر می توانید سری به این مراکز خرید بزنید. تفلیس پرطرفدارترین شهر گرجستان برای سفر است پس مراکز خرید زیادی برای خرید دارد که در آن ها می توانید هم خرید های ارزان قیمت داشته باشید و هم لوکس و گران. البته مراکز خرید فقط جایی برای خرید کردن نیستند و حتی برای غذا خوردن و تفریح هم می تواند راهی این مراکز شوید.

تفلیس مال Tbilisi Mall

اگر به دنبال یک مرکز خرید بزرگ هستید که در آن برندهای معروف دنیا را پیدا کنید مستقیم به سمت تفلیس مال بروید این مرکز خرید اولین مرکز تجاری قفقاز جنوبی بوده و بیشتر گردشگرانی که اهل خرید هستند آن را می شناسند. در طراحی این مرکز دقت زیادی شده تا متناسب و سازگار با محیط اطراف ساخته شود. تفلیس مال بیش از ۱۵۰ فروشگاه را در ۴ طبقه جای داده و از مرکز شهر دسترسی راحتی دارد. در اینجا می توانید به غیر از خرید، در رستوران های لوکس غذا بخورید و با تفریحات مختلف سرگرم شوید. قرار است به زودی سالن ورزشی هم به اینجا اضافه شود تا دیگر هیچ کم و کاستی نداشته باشد. هر فصلی که می گذرد به غیر از تغییر اجناسی مثل لباس ها، فضای داخلی و دکوراسیون آن هم عوض می شود.

مرانی مال Merani mall

از مراکز خریدی است که در خیابان معروف روستاولی قرار دارد ولی نباید انتظار داشته باشید که مرانی مال هم به اندازه ی تفلیس مال ببزرگ باشد! شاید با نگاه اول بگویید در این مرکز خرید کوچک نمی توان اجناس زیادی پیدا کرد اما با گشتن می توانید هر به دنبالش هستید را در بین اجناس متنوع و برندهای معروف اینجا پیدا کنید. این مرکزخرید چند تا کافه و رستورن هم دارد که در هنگام گرسنگی می توانید روی غذاهای خوشمزه ی آن ها حساب کنید.

مرکز خرید ایست پونت East Point

اگر از مرکز شهر سوار ماشین شوید بعد از ۱۲ دقیقه به این مرکز می رسید. در اینجا ۱۵۰ فروشگاه با اجناسی مثل لباس و کفش در انتظارتان است تا خریدی باب میل خود را انجام دهید. این مرکز، معماری و طراحی جالبی دارد و با امکات تفریحی ای مثل سالن بولینگ، سینما و زمین بازی می تواند ساعاتی سرگرم کننده را برایتان بسازد. در اینجا فودکورتی به همراه انواع غرفه های متنوع وجود دارد که امکان انتخاب غذاهای خوشمزه را برایتان فراهم می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *