1اشاره
1اشاره
راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ

راهنمای خرید بهترین گوشی های 1.5 تا 2 میلیون تومانی سامسونگ

راهنمای خرید گوشی های سامسونگ 

در نگاه اول شاید اینگونه بنظر بیاید که با داشتن بودجه ای در حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان میتوان انتخاب های زیادی را جهت خرید گوشی های سامسونگ در بازار موبایل داشت، ولی عملا اینگونه نیست! و شما میتوانید فقط چند گزینه را برای خرید گوشی موبایل سامسونگ در اختیارتان داشته باشید. با ما همراه باشید.

همانطور که در بالا اشاره شد بر خلاف تصور افراد نمیتوان برای خرید گوشی با مبلغی در حدود 1.5 تا دو میلیون تومان به مجموعه ای از گوشی های شرکت سامسونگ که از کیفیت بالاتری برخوردارند دسترسی داشت. ما در این مطلب سعی کرده ایم از 5 گوشی سامسونگ که در رنج قیمتی بالا قرار دارند و گزینه مناسبی برای خرید گوشی موبایل بشمار میروند نام ببریم.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 مدل Samsung Galaxy A7 2017 قیمت در بازار حدود یک میلیون و 600 هزار تومان

گزینه اول برای خرید گوشی موبایل میتواند سامسونگ گلکسی ای 7 مدل 2017 باشد که از استاندارد ضداَب IP68 برخوردار است. این گوشی از یک رم 3گیگابایتی و تراشه اگزینوس 7870 سامسونگ + پردازنده مرکزی قدرتمند هشت هسته ای برخوردار است. حافطه داخلی این گوشی 32 گیگابایتی بوده و با اتصال حافظه SD قابل ارتقا میباشد. از دیگر امکانات این گوشی سامسونگ میتوان به صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر اَمولد که از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل فول HD برخوردار است اشاره کرد. همچنین این گوشی از باطری 3600 میلی اَمپر ساعتی بهره میبرد و جفت دوربین اصلی و سلفی اَن از سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. این گوشی از اسکنر انگشت برخوردار بوده و اندروید 6.0.1 مارشمالو هم بصورت پیش فرض برروی دستگاه نصب شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو Samsung Galaxy C9 Pro قیمت در بازار حدود یک میلون 650 هزار تومان

این گوشی برای اَن دسته از کاربران مناسب است که به گوشیهایی با صفحه نمایش بزرگ علاقه مندند. چرا که گلکسی سی 9 پرو سامسونگ از صفحه نمایش 6اینچی از نوع سوپراَمولد برخوردار بوده و وضوح تصویر فول اچ دی را به مخاطبانش ارائه میدهد. از دیگر امکانات این گوشی میتوان به اسکنر انگشت و رم 6گیگابایتی با حافظه داخلی 64گیگابایتی و تراشه اسپندراگون 652 کوالکام با پردازنده مرکزی 8هسته ای اشاره کرد. ضمنا این گوشی از اتصال SD نیز پشتیبانی میکند و جفت دوربین اصلی و سلفی بکار رفته در این گوشی از سنسور 16مگاپیکسلی تشکیل شده اند و باطری اَنهم 4000میلی اَمپرساعتی ظرفیت دارد. همچنین فبلت اندروید 6.0 مارشمالو نیز بعنوان سیستم عامل پیشفرض بر روی این گوشی قرارگرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج Samsung Galaxy S6 Edge قیمت در بازار حدود یک میلیون 720 هزار تومان

یکی از بهترین گوشیهای سامسونگ بدون تردید گلکسی اس 6 اج میباشد. این گوشی علاوه بر اینکه به حسگر انگشت مجهز شده است از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی سوپراَمولد با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل برخوردار است و از یک رم 3گیگابایتی و حافظه داخلی 32گیگاباتی نیز بهره میبرد. البته که پشتیبانی نکردن دستگاه از حافظه SD از معایب این گوشی بشمار میرود. این گوشی از یک تراشه اگزینوس 7420 با پردازنده 8هسته ای بهره میبرد و دوربین اصلی اَن 16مگاپیکسل و دوربین سلفی اَن 5مگاپیکسل میباشد. این گوشی دارای اندروید 5.0 اَبنبات چوبی میباشد و لبه های خمیده نمایشگر اَن ظاهری زیبا به اَن بخشیده است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 – Samsung Galaxy S7 قیمت در بازار حدود یک میلیون 880 هزار تومان

یکی دیگر از گزینه های پیش رو برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 میباشد که از استاندارد ضداَب IP68 و اسکنر انگشت بهره میبرد. این گوشی دارای یک رم 4گیگابایتی با حافظه داخلی 32 میباشد و از حافظه SD نیز پشتیبانی میکند. از تراشه اگزینوس 8890 + پردازنده مرکزی 8هسته ای میتوان بعنوان دیگر امکانات این گوشی نام برد. ضمنا گلکسی اس 7 از صفحه نمایش 5.1 اینچی از نوع سوپراَمولد و وضوح تصویر عالی 2560 در 1440 نیز برخوردار میباشد. همچنین  سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو و دوربین اصلی 12مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5مگاپیکسلی نیز از دیگر امکانات این گوشی بشمار میروند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج Samsung Galaxy S7 Edge قیمت در بازار یک میلیون 950 هزار تومان

و اما اَخرین گوشی که در این فهرست خرید اَنرا بشما توصیه میکنیم گلکسی اس 7 اج سامسونگ میباشد. این گوشی موبایل ضمن اینکه از استاندارد ضداَب برخوردار است از اسکنر انگشت نیز پشتیبانی میکند. این موبایل سامسونگ از یک رم 4گیگابایتی با حافظه داخلی 32گیگابایتی که قابلیت ارتقا از طریق حافظه SD را نیز دارد پهره میبرد و همچنین نمایشگر 5.5 اینجی سوپراَمولد، دوربین اصلی 12مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5مگاپیکسلی را میتوان بعنوان دیگر مشخصات این گوشی سامسونگ نام برد. البته که این دستگاه از یک باطری 3600 میلی اَمپری بهره جسته و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز بطور پیش فرض بر روی اَن نصب گردیده است.

سخن اَخر: درست است که برای خرید گوشی موبایل با قیمت 1.5 تا دومیلیون تومان در بازار گزینه های دیگری از برندهای دیگر هم موجود است ولیکن در این مطلب سعی کردیم تا بهترین گوشیهای برند سامسونگ را که میتوان با این مبلغ خریداری کرد را برایتان شرخ دهیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *