1اشاره
1اشاره
قیمت شستشوی مبلمان

قیمت شستشوی مبلمان چقدر است؟

شستشوی مبلمان و عوامل مؤثر بر قیمت آن

شستشوی مبلمان ممکن است به روش های مختلف صورت گیرد. این که چه هزینه ای برای این خدمات پرداخت کنید مستلزم بررسی موارد متعددی است که همگی در این هزینه تأثیر می گذارند. مواردی مانند جنس و مقدار لکه و دیگر موارد باید قبل از شستشو بررسی و قیمت گذاری صورت گیرد.

صندلی های ناهار خوری که دارای نشیمن گاه یا پشتی های پارچه ای هستند و به طور کلی تمامی لوازمی که موادی از پارچه های ابریشمی، کتانی یا پشمی در تولید آن ها به کار رفته است اجرا می شود.

خدماتی از این قبیل به صورت منظم یا ماهیانه برای شرکت ها یا خانه هایی که حیوانات خانگی نگهداری می کنند یا به صورت نیازهای مقطعی برای رفع لکه ها پس از مهمانی ها انجام می شود. برخی اوقات در هنگام خانه تکانی و قبل از سال نو برای نظافت کامل خانه شستشوی مبلمان نیز انجام می گیرد. اگر از بوی بد و کهنه سیگار در خانه ناراحتید شستن مبلمان نیز روش مناسبی برای رفع این بوی نامطبوع است.

برای شستشوی مبلمان دو روش به کار می رود. در روش اول و ساده تر از شامپو فرش به صورت خشکشویی انجام می گیرد. در مواردی که مبلمان به نظافت بیشتر و عمیق تر نیاز دارد باید از شوینده های ترکیبی مخصوص پارچه روکش مبل و بخارشوی استفاده کرد.

اجزا و ابعاد برای شستشوی مبلمان

فاکتور مهمی که برای قیمت شستشوی مبلمان در نظر گرفته می شود، اندازه و ابعاد مبلمان است. طبیعتاً مبلمان بزرگتر ساعات کار بیشتر و حجم شوینده ی بیشتری نیاز دارد. علاوه بر این برای مبلمان هایی که پشتی های مختلفی دارند تعداد این پشتی ها و نشیمن های قابل جدا شدن نیز بر قیمت شستشوی مبلمان به صورت مستقیم تأثیر گذارند.

لکه های مقاوم در شستشوی مبلمان

هر چیزی از جمله لکه های چرب و آلودگی های دیگر در شستشوی مبلمان به ساعت کاری و مواد شوینده ی مورد نیاز برمی گردد. گاهی اوقات حیوانات خانگی مبلمان را با خرابکاری بر روی آن کثیف کرده و باید برای تمیز کردن آن از مواد شوینده ی مخصوص بهره برد. راهکارهایی مناسب نیز برای این لکه ها می توان پیدا کرد.

جنس و شستشوی مبلمان

از دیگر مواردی که قیمت شستشوی مبلمان را متاثر می کند و مقدار دقت و کیفیت شستشو را بالا می برد، پارچه های گران قیمت و حساس است که در تولید مبلمان معمولی یا چرمی به کار رفته است. برخی از انواع مبلمان ها مانند مبلمان عتیقه و آنتیک که برای شستشوی آن ها باید اصول و قواعد خاصی را به کار گرفته به دلیل حساسیت کار در قیمت گذاری تأثیر بالایی دارند.

تأثیر محله و قیمت شستشوی مبلمان

اگر دقت کرده باشید در محله هایی که هزینه ی زندگی بالاتر است سایر خدمات نیز هزینه ی بیشتری در بر دارد. این قانون در مورد شستشوی مبلمان نیز صادق است. اگر شستشوی مبلمان در محل انجام گیرد علاوه بر هزینه ی شستشو، هزینه های رفت و آمد نیز به آن ها افزوده می شود. ولی در صورتی که نیاز باشد مبلمان جابجایی داشته باشد هزینه های حمل و نقل و باربری به هزینه ی کل افزوده می شود.

پیشنهاد متخصص شستشوی مبلمان

متخصصینی که در شرکت های خدمات و نظافت کار می کنند و در زمینه ی شستشوی مبلمان فعالیت دارند توصیه می کنند که تا جایی می توانید مبلمان خود را تعویض نکنید زیرا شستشوی کامل و تعمیرات و تعویض رویه کوبی مبلمان هزینه ای بسیار به صرفه تر دارد و باعث می شود یک دست مبل نو داشته باشید.

خدمات فوق توسط متخصصان قالی شویی و نظافت ارائه می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *