1اشاره
1اشاره
لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز چقدر است؟

لوله کشی گاز و عوامل مؤثر بر قیمت آن

لوله کشی گاز هزینه هایی را در بر دارد. برای تعیین هزینه مربوط به لوله کشی گاز بسیاری از موارد می توانند تأثیر گذار باشند که با توجه به حجم پروژه و مقدار ابزار مصرفی قیمت گذاری انجام می شود. در سایت نیازمندی می توان آگهی های متعددی از این قبیل مشاهده کرد.

به طور کلی به پروژه هایی که برای انتقال گاز شهری به بخش های مورد نیاز در بنا انجام می گیرد لوله کشی گاز گویند. این مراحل می تواند شامل توزیع گاز در تمام بخش های بنا، حذف و اضافه کردن لوله های گاز در بخش های خاصی از ساختمان باشد. سفارش لوله کشی گاز در شرکت ها، منازل، رستوران ها و آشپزخانه ها و فضاهای اداری و تجاری انجام می شود. با توجه به حجم کاری که انجام می شود این خدمات به دو دسته جزئی و کلی تقسیم بندی می شوند. یک نکته ی بسیار مهم در لوله کشی گاز ارائه ی این خدمات توسط افراد متخصص و دارای مجوز است.

پروژه پیمان کاری لوله کشی گاز

سفارش هایی عظیم لوله کشی جهت سیستم سوخت رسانی به آشپزخانه های رستوران ها و هتل ها و گازرسانی موتورخانه نیز انجام می گیرد. علاوه بر این یکی از مراحل پایان کار ساختمان ها که بسیار حساس نیز هست، لوله کشی گاز تمامی واحدها است که باید طبق اصول دقیق ایمنی و مهندسی انجام شود.

لوله کشی گاز جزئی و جابجایی انشعاب ها

بیشترین سفارش لوله کشی گاز برای جابجایی انشعاب گاز انجام می شود. با توجه به این که پس از انجام تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه، مخصوصاً تعویض کاشی و کابینت ها اکثر اوقات نخستین کاری که انجام می گیرد، جابجایی وسایل و تجهیزات آشپزخانه است. همچنین در مناطق با آب و هوای سرد در برخی از اوقات پیش می آید که تأسیسات گرمایشی بنا در فصل های سرد جوابگوی نیاز افراد ساکن در ساختمان نیست و باعث می شود تا این افراد اقدام به اضافه کردن انشعابات جدید و لوله کشی گاز برای نصب وسایل گرمایشی مانند بخاری گازی کنند.

نقشه بنا و لوله کشی گاز

از دیگر عواملی که بر هزینه لوله کشی گاز تأثیر می گذارد، نقشه یا مسیر لوله گذاری است. این عامل بر دستمزد فرد متخصص و هزینه خرید لوازم اولیه ی لوله کشی گاز نیز تأثیر زیادی دارد. در بخش هایی که مسیرها طولانی است و بست بندی انجام می گیرد مانند راه پله ها و حیاط از جمله این موارد هستند. زمانی که به تغییرات و لوله کشی گاز در آشپزخانه نیاز است به دلیل ساختار یافتن تمامی تأسیسات آشپزخانه همزمان به نصب و طراحی کابینت ها، به احتمال زیاد هزینه های مازاد مانند تغییر شکل کابینت ها و جابجایی آن ها نیز به هزینه ی گازکشی افزوده خواهد شد.

تعداد واحدها و تأثیر آن بر هزینه لوله کشی گاز

هنگامی که کارهای فنی به عهده ی واحد تاسیساتی به صورت کنتراتی قرار داده می شود و تعداد واحدهایی که به لوله کشی گاز نیاز دارند افزایش می یابد، به طور کلی هزینه در مقایسه با زمانی که انجام شدن کار به طور جداگانه صورت می گیرد به صرفه تر است.

محل انجام لوله کشی گاز

اگر حجم کار بالا باشد، محله به دلیل هزینه حمل و نقل لوله ها و تجهیزات تأثیر زیادی بر هزینه کل دارد. اگر پروژه لوله کشی گاز بلند مدت باشد، معمولاً هزینه رفت و آمد نیرو در نظر گرفته نمی شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *