1اشاره
1اشاره
هزینه نصب آیفون تصویری

قیمت نصب آیفون تصویری چقدر است؟

هزینه نصب آیفون تصویری و عوامل مؤثر بر قیمت آن

نصب آیفون تصویری توسط متخصصان الکتریکی انجام می شود. اکثر فروشگاه های این محصول خدمات نصب رایگان آن را نیز ارائه می دهند. در صورتی که نیاز به نصب آیفون به صورت آزاد دارید باید هزینه نصب را پرداخت کنید. این هزینه با توجه به عواملی می تواند تغییر کند.

به طور معمول بعد از خرید آیفون تصویری، فروشگاه های معتبر خدمات نصب این محصول را ارائه می دهند. به همین دلیل کمتر نیاز به نصب آیفون تصویری به صورت جداگانه از خرید پیش می آید. ولی برخی اوقات پیش می آید که برای نصب آیفون های تصویری که خراب شده اند یا برای تعویض آیفون های قدیمی با جدید به نصاب این وسایل نیاز داریم. نکته ای که مهم است، انتخاب آیفون تصویری است که در هر ساختمان مورد نیاز است. با توجه به این موضوع که تغییرات سریعی در روند این محصولات دیده می شود و مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد، به طور کلی با رفتن خانه ها به سمت هوشمندتر شدن در جهان، انتخاب آیفون تصویری و لوازمی از این قبیل سخت است. در مقاله زیر عوامل مؤثر بر هزینه نصب آیفون تصویری بررسی می شود:

تعداد واحدهای ساختمان

طبیعتاً هنگامی که واحدهای یک ساختمان افزایش یابد هزینه ی کلی نصب نیز افزایش می یابد؛ اما ممکن است با توجه به شرایط هزینه نصب آیفون تصویری به ازای هر واحد کاهش پیدا کند. معمولاً هزینه های کارهای بنایی و سیم کشی احتمالی با در نظر گرفتن تغییر واحدها و تعداد آن ها تغییر می کند. در اکثر ساختمان هایی که امروزه بنا می شوند، نصب آیفون تصویری توسط سازنده ی ساختمان اجرا می شود و به ساکنین این امکان داده می شود که بین پنل های مختلف نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. اگر نصب آیفون تصویری نیاز به سیم کشی برق جدید داشته باشد باید این کار به صورت روکار و به کمک نصب داکت باشد. در این صورت هزینه داکت کشی به هزینه نصب آیفون تصویری اضافه خواهد شد.

برند آیفون تصویری مورد استفاده

آیفون های تصویری دارای برندهای مختلفی هستند. برندهای تکنما، الکترونیک، سیماران، کامکث، کالیوز، تابا و … این برندها محصولات خود را در کشور ما تولید می کنند و برندهایی مانند کوکوم، سامسونگ، اف اف، پاناسونیک، هیوندای، سوزوکی، کوماکس، کیووس، فرمکس و … برندهایی هستند که در دیگر کشورها تولید می شوند.

منطقه نصب آیفون تصویری

هزینه ی نصب آیفون در مناطق مختلف شهر تهران با هم متفاوت است. به طور معمول هر چه به سمت شمال شهر برویم هزینه با توجه به محله افزایش می یابد. در اکثر خدمات خانگی و در بیشتر شرکت های خدماتی نیز این موضوع وجود دارد. البته برخی از مناطق نیاز به حفاظ فلزی نیز وجود دارد که باعث بالا رفتن هزینه نصب آیفون تصویری می شود.

هزینه رفت و آمد

اگر برای نصب آیفون به هر دلیلی رفت و آمد نصاب زیاد شود، به احتمال زیاد هزینه رفت و آمد نصاب نیز به دستمزد نهایی نصب آیفون تصویری اضافه می شود. برای این که جلوی این هزینه ها را بگیرید می توانید از قبل با نصاب مشورت کنید و پس از آگاهی از چگونگی کار، تجهیزات و لوازمی که برای نصب مورد نیاز است را چک کنید.در برخی مواقع بخشی از هزینه ی نصب به هزینه رفت و آمد تعلق می گیرد.

خرید آیفون تصویری

با توجه به این که آیفون تصویری شما همراه با نصب خریداری می شود یا از قبل آن را تهیه کرده اید در قیمت گذاری متخصصان این زمینه تأثیر می گذارد. در هنگام خرید باید یک سری المان ها مانند محل نصب دوربین مدار بسته، تعداد دوربین مورد نیاز، نوع دوربین و … مورد توجه قرار دهید .

خدمات نصب آیفون تصویری توسط متخصصان الکتریکی ارائه می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *