1اشاره
1اشاره
قیمت نصب ماشین لباسشویی

قیمت نصب ماشین لباسشویی چقدر است؟

نصب ماشین لباسشویی و عوامل مؤثر بر قیمت آن

نصب ماشین لباسشویی یکی از کارهایی است که توسط فرد متخصص تأسیسات ساختمان صورت می گیرد. این کار هزینه هایی نیز در بر دارد که متأثر از عوامل مختلفی مانند مکان نصب، وجود شیر آب و فاضلاب و وضعیت کابینت ها و… است. تمامی این عوامل می توانند هزینه نصب را بیشتر یا کمتر کنند.

برای اولین بار نصب ماشین لباسشویی توسط افراد متخصص تولید کننده یا فروشنده ها صورت می گیرد و جز خدمات رایگان شرکت های معتبر است. ولی ممکن است مشتری به هر دلیلی بخواهد از نیروهای متخصص در تأسیسات آزاد نیز برای نصب ماشین لباسشویی بهره ببرد. متخصصان این حوزه در این موارد توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی را امری ضروری قلمداد می کنند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که اکثر شرکت های فروشنده و تولید کننده ی ماشین لباسشویی در صورتی خدمات پس از فروش را معتبر می دانند که کار نصب ماشین لباسشویی و راه اندازی آن حتماً توسط متخصصان فعال در همان شرکت انجام گرفته باشد. در غیر این صورت یا در زمانی که ماشین لباسشویی در زمان اسباب کشی به خانه ای جدید انتقال یافته است، می توان با خیالی آسوده از متخصصان نصب به صورت آزاد کمک گرفت.

آماده سازی لوله کشی آب و فاضلاب برای نصب ماشین لباسشویی

مقدمات نصب در واقع یکی از مهم ترین مواردی است که انجام آن بر روی هزینه ی نصب ماشین لباسشویی تأثیر به سزایی دارد. این مورد جز کارهای تجهیزات و تأسیسات است. اگر محلی که قرار است برای نصب ماشین لباسشویی انتخاب شود شیر آب یا خروجی فاضلاب نداشته باشد، هزینه ی لوله کشی آب و دیگر موارد مانند نصب شیرآلات نیز به هزینه نصب ماشین لباسشویی اضافه می شود. البته معمولاً در هنگام لوله کشی منزل مکان مناسب ماشین لباسشویی نیز در نظر گرفته می شود و تمهیداتی مانند اجرای لوله کشی آب و فاضلاب نیز برای آن جا مد نظر قرار داده می شود که در این صورت نیازی به این کارهای تأسیساتی وجود ندارد.

نکته قابل توجه برای نصب ماشین لباسشویی

باید توجه داشته باشید که محل قرار گیری ماشین لباسشویی در آشپزخانه که در نظر گرفته اید محل مناسبی باشد و از نظر فضای کابینت ها محدودیتی در این مورد نداشته باشید. برخی اوقات ابعاد کابینت ها استاندارد نیست یا ممکن است تفاوت بین ابعاد و اندازه مورد نیاز برای نصب ماشین لباسشویی که مجبور به ایجاد فضا هستیم، هزینه های ساختاری را در کابینت آشپزخانه به دیگر هزینه های نصب این ماشین اضافه کند که باید آن را نیز در نظر بگیرید.

محل قرار گرفتن و نصب ماشین لباسشویی

برخی اوقات نصب ماشین لباسشویی در گوشه ها یا مکان هایی که دسترسی نصاب به مکان هایی که کار دارد چندان راحت نباشد ممکن است بر مقدار کاری که مورد نیاز برای نصب است اثر زیادی بگذارد. از این رو ساعات کار افزایش می یابد و به احتمال زیاد هزینه های نصب ماشین لباسشویی مقدار از حد معمول بالاتر می رود.

هزینه های رفت و آمد برای نصب ماشین لباسشویی

ممکن است برخی از نصاب ها هزینه های رفت و آمد خود را بر روی هزینه ی نصب بیفزایند. از این رو هنگامی که محل مبدأ تا مقصد فاصله ی بیشتری داشته باشد طبیعتاً این هزینه بیشتر خواهد شد و مشمول پرداخت هزینه بیشتری خواهید شد.

خدمات نصب انواع ماشین لباسشویی توسط متخصصان تأسیسات ساختمان ارائه می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *