1اشاره
1اشاره
مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ

مقایسه یخچال های دوقلو سامسونگ

مقایسه یخچال‌ فریزر دوقلو سامسونگ

در این مقاله سعی شد دو مدل RR20PN-RZ20PN و مدل RR20SW-RZ20SW یخچال فریزر دو قلو سامسونگ از نظر فنی، ظاهری و قیمتی مقایسه شود. نقاط قوت هرکدام ذکر شود تا مصرف کننده خرید یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را به صورت آگاهانه انجام دهد. قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در این دو مدل ذکر شد. فروش یخچال فریزر دوقلو سامسونگ هم در فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و سایت‌های مجاز و معتبر انجام می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ امروزه در بازار مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. آنها کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی دارند. در بخشی از این مقاله ما سعی کرده ایم دو مدل پرطرفدار از یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را از نظر فنی و قیمتی در بازار بررسی کنیم تا خرید یخچال فریزر دوقلو سامسونگ شما بهتر و آگاهانه تر داشته باشید.

مقایسه فنی یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

از نظر مشخصات کلی هر دو مدل یخچال و فریزر دارای درجه A+ در برچسب مصرف انرژی هستند. یعنی هر دو بهترین عملکرد و کارآیی هستند و کمترین میزان انرژی را هدر می‌دهند. این مسئله مهمی در انتخاب وسایل برقی و الکترونیک است و مصرف کننده باید در هنگام خرید به این مسئله توجه کافی و لازم را داشته باشد. هر دو مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ دارای آبسردکن و اخطار هنگام باز ماندن درب هستند. رنگ یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN نقره‌ای و رنگ مدل RR20SW-RZ20SW سفید است. وزن هر دو مدل یخچال 70 کیلوگرم و فریزر 75 کیلوگرم است. هر دو مدل دارای جریان برق چندگانه Multi Flow، فیلتر آب، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات و مجهز به کمپرسور اینورتر خطی هستند. مدل RR20SW-RZ20SW میزان صدایی که تولید می‌کند 42 دسی بل است و لزوما باید هنگام کار متصل به شیر آب باشد اما مدل RR20PN-RZ20PN میزان صدایی که تولید می‌کند 40 دسی بل است و لزومی ندارد که حتما به شیر آب هنگام کار متصل باشد.

مقایسه گنجایش و ابعاد

گنجایش یخچال، فریزر و کل به لیتر هر دو مدل به ترتیب 348، 277 و 625 لیتر است. ارتفاع و پهنا هر دو مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ به ترتیب 1800 و 1200 میلی ‌متر است. اما عمق گنجایش یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN 689 میلی متر و عمق مدل RR20SW-RZ20SW 684 میلی متر است.

مشخصات یخچال دوقلو سامسونگ

هر دو مدل بدون برفک هستند. تعداد طبقات، تعداد طبقات درب و تعداد کشو هر دو مدل به ترتیب 5، 4 و 2 عدد است. هر دو مدل دارای لامپ LED و کشو با تنظیم دما و رطوبت هستند و جهت باز شدن درب شان به سمت راست است.

هر دو مدل بدون برفک هستند. تعداد طبقات، درب و کشو هر دو مدل به ترتیب 2،2و 5 عدد است. هر دو مدل یخساز اتوماتیک(آب شهری) ندارند اما هر دو مدل یخساز نیمه اتوماتیک(منبع آب) دارند. و جهت باز شدن درب فریزر هر دو مدل به سمت چپ است.

کمپرسور یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

همانطور که گفته شد کمپرسور هر دو مدل بررسی شده  یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در این مقاله دارای اینورتر خطی هستند. کمپرسور خطی Digital Inverter با تنظیم جریان برق ورودی تا 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. از مزایای این کمپرسور می‌توان به تولید حداقلی دی اکسید کربن، تولید صدای بسیار کم در حین کار، افزایش زمان نگهداری و حفظ مزه و تازگی مواد غذایی اشاره کرد.

قابلیت Multi Flow یخچال

هر دو مدل یخچال سامسونگ اشاره شده در این مقاله دارای قابلیت Multi Flow هستند. با این قابلیت، اطمینان حاصل می‌شود که تمامی مواد غذایی موجود در تمامی قفسه‌ها به یک میزان خنک می‌شوند. ماندن درجه خنکی یخچال و فریزر دوقلو در یک میزان ثابت و یکنواخت خنک کنندگی کمک می‌کند تا مواد غذایی برای مدت بیشتری قابلیت نگهداری داشته باشند و همیشه تازه بمانند. وجود بوگیر در این محصول کمک می‌کند تا بوهای مواد غذایی کهنه از بین ببرد و آنها همیشه تازه و سالم بمانند.

سیستم سنسور هوشمند یخچال

برای بهینه سازی درجه‌های دما، رطوبت و کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر دوقلو سامسونگ از یک سیستم سنسور هوشمند متشکل از چند سنسور داخلی و خارجی بهره می‌برد. با این سیستم سنسور هوشمند تنظیمات تعدیل کننده در سیستم اینورتر خطی دیجیتال بر اساس الگوهای مصرف انرژی شما عمل می‌کنند. بنابراین مصرف انرژی این کمپرسور نسبت به کمپرسورهای معمولی کمتر می‌شود. مصرف انرژی کمتر این محصولات علاوه بر اینکه هزینه انرژی را برای مصرف کننده کاهش می‌دهد؛ عمر دستگاه را هم بالاتر می‌برد.

تنظیمات Power Cool و Power Freeze

این تنظیمات در یخچال فریزر دوقلو سامسونگ تا حد زیادی دمای داخلی آنها را کاهش می‌دهد و زمانی به درد مصرف کننده می‌خورد که می‌خواهد حجم زیادی از مواد غذایی را در یخچال یا فریزر قرار دهد یا اینکه می‌خواهد نوشیدنی را به سرعت خنک کند. در صورت عدم استفاده از این تنظیمات دمای داخلی یخچال و فریزر به صورت هوشمند و پیوسته کنترل می‌شود.

خرید و فروش یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

برای خرید لوازم آشپرخانه همچون یخچال فریزر دوقلو سامسونگ با توجه به بودجه و نیازی که احساس می‌کنید؛ اقدام کنید. در بازار انواع مدل‌های یخچال فریزر دوقلو سامسونگ وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم تنها دو مدل را با مقایسه فنی و توضیحات بیشتر در مورد برخی مشخصات آنها بررسی کنیم. اما شما می‌توانید بیشتر بررسی کنید که کدامیک از انواع یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مناسب تان است. یکسری تنظیمات و قابلیت‌ها را همه یخچال و فریزرها دارند اما آن چیزی که آنها را با هم متمایز می‌کند؛ تنظیمات و قابلیت‌های اضافی است. مهمترین نکته‌ای که برای خرید هر وسیله الکترونیکی باید مدنظر قرار دهید توجه به برچسب مصرف انرژی است. محصولاتی که دارای رده A+ در برچسب مصرف انرژی هستند محصولاتی با کیفیت تر هستند و مصرف انرژی کمتری را نسبت به دیگر محصولات هدر می‌دهند. ما در این مقاله تنها قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در این دو مدل را بازگو کردیم شما با بررسی‌های بیشتر می‌توانید قیمت و نحوه خرید مدل‌های دیگر یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ را پیدا کنید. فروش یخچال فریزر دوقلو سامسونگ هم در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها و سایت‌های معتبر خرید و فروش محصولات الکترونیکی خانگی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *