1اشاره
1اشاره
مقایسه 206 صندوق دار با خودروهای هم رده

مقایسه 206 صندوق دار با خودروهای هم رده

206 صندوق دار یک خودرو با طراحی زیباست که دارای یک سری قابلیت ها می باشد وخودرویی محبوب به شمار می رود. برای این که بدانید در بین خودروهای هم رده ی این خودرو کدام نسبت به آن بهتر و کدام پایین تر هستند مقایسه ای در این مورد انجام گرفته است.

206 صندوق دار یک سدان از خانواده ی بزرگ پژو است سعی کردیم در این مقاله آن را به خودروهای هم رده ی خود مقایسه کنیم.

مقایسه 206 صندوق دار با سمند ال ایکس

سمند ماشینی بزرگ و پرهیبت است و فضای کافی برای سرنشینان دارد و برای برون شهر مناسب است؛ اما خودروهایی مانند 206 206 صندوق دار و هاچبک برای درون شهر مناسب اند. خودروهای برون شهری دارای فضا و تجهیزات بیشتری برای سرنشینان هستند و قدرت بالایی دارند؛ اما خودروهای درون شهری شکیل تر و دارای مصرف سوخت کمتری هستند.

وضعیت کابین و طراحی ظاهری 206 صندوق دار مشتری پسندتر است. از نظر عملکرد، استهلاک سمند نسبت به این مدل پژو پایین تر است و هزینه های نگهداری آن نیز کمتر است.

هر چند مشخصات فنی 206 صندوق دار و سمند ال ایکس مانند همدیگر است ولی از نظر تجهیزات غیر فنی و رفاهی، 206 دارای وضعیت بهتری است و در زمینه ی هندلینگ نیز وضعیت پژو 206 به مراتب بهتر است.

مقایسه 206 صندوق دار با تندر 90

تندر 90 نیز یکی از خودروهایی است که قابل مقایسه با پژو 206 اس دی است. دو خودرو از نظر موتور شباهت هایی با هم دارند. موتور هر دو خودرو 1.6 لیتری است و قدرت تولیدی 206 حدود 110 اسب بخار است و در تندر 90، 106 اسب بخار می باشد. هر دو خودرو دارای سه ستاره ایمنی هستند ولی کابین تندر 90 نسبت به 206 صندوق دار جادارتر است.

کیفیت ساخت و رانندگی با تندر 90 بهتر از 206 است و از نظر کابین و طراحی نیز پژو اس دی 206 بهتر عمل کرده است؛ اما تندر 90 دارای ظاهری قدیمی تر است که همین امر سبب عدم رغبت مشتریان به آن شده است.

مقایسه 206 صندوق دار با برلیانس

نسخه H230 برلیانس شیک تر و به روز تر از دیگر نسخه هاست که در خصوصیات فنی آن نیز مشهود است. این خودرو با ویژگی های به روز خود توانسته اولین خودروی چینی ایران شناخته شود که توانسته 3 ستاره کیفیت را به دست آورد. فضای آن حتی از تندر 90 هم جادارتر است و دارای موتور 4 سیلندر است که از میتسوبیشتی گرفته شده است. این مدل برلیانس خودروی نرم و راحت و شیک است که ویژگی های فنی زیادی هم دارد.

انتخاب بین 206 صندوق دار و این مدل برلیانس ممکن است سخت باشد ولی کسانی که خدمات و قطعات خودرو برایشان مهم است 206 را ترجیح می دهند. از سوی دیگر کسانی که خودروی شیک و به روز و امن را می پسندند، برلیانس H230 گزینه ای مناسب خواهد بود.

مقایسه 206 صندوق دار با رانا

صندوق عقب پژو از رانا بهتر است و 50 لیتر بیشتر است. مشخصات فنی دو خودرو یکسان است و موتور هر دو چهار سیلندر و TU5 است. رانا دارای وزن بیشتری است و همین امر سبب شده تا شتاب و سرعت کمتری داشته باشد.

طراحی هر دو خودروی 206 صندوق دار و رانا خوب است و اندکی با هم شباهت دارند. این دو خودرو هر دو ساخت ایران خودرو هستند. البته در مورد ظاهر این دو خودرو باید بدانید که متریال کابین در 206 صندوقدار بهتر است و به طور کلی زیباتر نیز می باشد.

مصرف سوخت رانا از 206 صندوق دار بیشتر است ولی رانا دارای سیستم عیب یابی هوشمند، باز کن صندوق عقب و صفحه نمایشگر زیبایی بر روی داشبورد خود است که این آپشن ها در 206 صندوق دار به چشم نمی خورد. علاوه بر موارد ذکر شده، در بررسی های نهایی که بر روی خودرو 206 اس دی و رانا انجام گرفته است، کیفیت مونتاژ و استهلاک 206 نسبت به رانا بهتر ارزیابی شده است و کیفیت بهتری دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *