1اشاره
1اشاره
هزینه بازسازی و تزئینات کابین آسانسور

هزینه بازسازی و تزئینات کابین آسانسور چقدر است؟

قیمت بازسازی و تزئینات کابین آسانسور

بازسازی و تزئینات کابین آسانسور خدماتی است که برای کابین های قدیمی آسانسور به منظور بهسازی آن صورت می گیرد. هزینه این خدمات بسته به متریال و مقیاس کاری و تزئیناتی که در مشتری در نظر دارد می تواند تغییرات بسیار زیادی داشته باشد.

عواملی که بر قیمت بازسازی و تزئینات کابین آسانسور تاثیر دارند

معمولاً آسانسورهای قدیمی به بازسازی نیاز دارند. بازسازی آسانسور در ساختمان می تواند هم از نوع فنی و موتوری باشد و هم بازسازی و تزئینات کابین آسانسور باشد که در اثر استفاده نامناسب و زیاد ساکنین دچار مشکل شده است. شکستن پنل ها، آسیب به صفحه کلید و … نیاز به بازسازی دارند. کارهایی مانند تعویض صفحه کلید طبقات، نوسازی کابین کهنه، استیل کاری کابین آسانسور، نصب روکش و پنل های استیل و … در بازسازی و تزئینات کابین آسانسور صورت می گیرد.

در این فرآیند متریالی مانند ام دی اف و فرمیکا نیز استفاده می شود که نسبت به مواد استیل قیمت کمتری دارد.

یک آسانسور ممکن است عمری حتی در چند دهه داشته باشد. جدا از این که سرویس و تعمیر این آسانسورها به صورت دوره ای برای حفظ امنیت انجام می گیرد، وضعیت داخلی کابین نیز نیاز به بازسازی و تعمیر دارد. در بسیاری از موارد بازسازی و تزئینات کابین آسانسور برای مدل های قدیمی که طبق سلیقه ی شما نیست به جای تعویض کل کابین استفاده می شود.

کفپوش در کابین آسانسور

سنگ های مختلفی با طرح های معرق و گرانیتی در بازسازی کف کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختمان های عمومی و هتل ها در اکثر مواقع از موکت هایی که قابل شستشو هستند برای کف پوش استفاده می شود. به طور معمول قبل از بازسازی کف آسانسور زیرسازی صورت می گیرد.

پوشش داخلی در بخش کابین آسانسور

ورقه های استیل، فرمیکا و ام دی اف برای پوشش بخش داخلی کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های استیل ضد خش به دلیل این که کیفیت بالاتری دارند و مرغوب هستند و همچنین دارای استحکام و زیبایی بیشتری هستند نسبت به انواع کابین آسانسور ام دی اف و فرمیکا قیمت بیشتری دارند.

البته اکثر مواقع پوشش داخلی برای بازسازی و تزئینات کابین آسانسور در بخش داخلی آن از آینه استفاده می شود.

سقف کابین آسانسور

تعویض و نوسازی سقف کابین آسانسور یکی دیگر از سفارشات بازسازی و تزئینات کابین آسانسور است. این کار با استفاده از ورقه های مختلف استیل و آینه و … اجرا می شود و به صورت سقف کاذب است. نورپردازی در کابین آسانسور در پوشش های سقف کاذب با لامپ های ال ای دی و فلورسنت صورت می گیرد.

پنل های کنترل و آینه کاری

صفحات دیجیتالی و پیشرفته در حال حاضر جای پنل های قدیمی و صفحه کلید را در آسانسور گرفته اند. این بخش نیز در بازسازی آسانسوری که هزینه نوسازی آن مقرون به صرفه باشد انجام می گیرد.

آینه کاری قدیمی در کابین آسانسور با آینه های قدی مات و براق، دستگیره دار یا ساده و … عوض می شوند. هنگام بازسازی و تزئینات کابین آسانسور به وزن کلی که به کابین آسانسور اعمال می شود نیز برای استفاده از متریال توجه می شود و باید این وزن با قدرت موتور آسانسور همسانی داشته باشد.

خدمات فوق توسط متخصصان بالابر و آسانسور ارائه داده می شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *