1اشاره
1اشاره

هزینه پذیرایی مجالس چقدر است؟

عواملی که بر قیمت پذیرایی مجالس تاثیر دارند

هزینه پذیرایی که توسط نیروهای خدماتی انجام می گیرد بسته به موارد متعددی است که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم. با اطلاع از این عوامل می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد و مشمول پرداخت هزینه مازاد نشد. آگهی های خدمات در سایت های نیازمندی و توسط متخصصان این حوزه ارائه می شود.

مهمانداران و خدمه پذیرایی به منظور کمک کردن به پذیرایی و مراسم با شکوه تر و مهمانی ها و مجالس به کار گرفته می شوند. جمع آوری ظروف و سرو غذا و میوه و دیگر کارهایی مانند چیدمان وسایل پذیرایی مانند میز و صندلی، ظروف کرایه ای و … وظایفی است که نیروی پذیرایی و مهمانداران بر عهده دارند.

در مجالس و گردهمایی های اداری و رسمی، وظیفه راهنمایی مهمان ها و خوش آمد گویی نیز بر عهده ی این افراد است. اکثر شرکت های مجری خدمات مجالس و مهمانی ها یا کیترینگ ها، نیروهای زبده و متخصص پذیرایی دارند که این بخش از کار را نیز به عهده می گیرند و با در نظر گرفتن ابعاد مراسم این خدمات را هم در قرارداد قید می کنند.

نوع مراسم و هزینه پذیرایی

نوع مراسم و مهمانی در دستمزد و طبقه بندی نیرو برای پذیرایی تأثیر گذار است. به طور معمول نیروهایی که برای پذیرایی مراسم عروسی به کار گرفته می شوند دارای چند رده هستند که تقسیم کار بین آن ها انجام می گیرد و خدمات و هزینه پذیرایی نیز بر این اساس در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال کسانی که در کار شستشوی ظروف خدمات ارائه می دهند در امر پذیرایی از مهمان ها همکاری نمی کنند و نیروهای پذیرایی از مهمان نیز نظافت محیط و پذیرایی از مهمان ها را به عهده می گیرند.

ابعاد مهمانی و هزینه پذیرایی

هر چه تعداد مهمان ها بیشتر باشد یقیناً مراسم بزرگ تری در کار است و نیروی پذیرایی بیشتری برای ارائه خدمات بهتر مورد نیاز است. از این رو قطعاً هزینه پذیرایی که بر اساس ساعت نفر یا پروژه نفر در نظر گرفته می شود افزایش خواهد یافت و هزینه پذیرایی به صورت کلی بالا می رود.

مدت زمان مراسم و هزینه پذیرایی

مدت زمان مراسم نیز در هزینه کلی نیروهای پذیرایی تأثیر گذار است. این مورد را در مورد مراسم های رسمی و کوتاه مدت نسبت به مراسم مانند جشن های عروسی می توان چشمگیر قلمداد کرد.

روش های صرفه جویی در هزینه پذیرایی و نیروهای خدماتی

با اطلاع کامل از ترتیب و شکل مراسم و میزان کار و مسئولیت نیروهای پذیرایی می توان از هزینه های اضافی نیروی پذیرایی جلوگیری کرد. در این صورت نیروی مناسب و به تعداد لازم استخدام می شود و هزینه های مازاد یا اضافی برای این کار بر عهده ی مشتری قرار نمی گیرد.

خدمات فوق توسط متخصصان خدمه پذیرایی و عروسی قابل انجام است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *