1اشاره
1اشاره

هزینه کارگر نظافت و پذیرایی چقدر است؟

همه چیز در مورد کارگر نظافت و پذیرایی

کارگر نظافت و پذیرایی این روزها به صورت یک شغل است که افراد زیادی به خدمات آن ها نیاز دارند. این افراد یک سری وظایف دارند که باید به آن ها واقف باشند. هزینه کارگر نظافت و پذیرایی بسته به میزان کار و وظایف آن ها می تواند قابل تغییر باشد که به بررسی این کار می پردازیم.

است در زندگی هر کسی دیده شود. مراسم هایی از قبیل جشن تولد، جشن عروسی، میهمانی ها، مراسم ختم و … آماده کردن و انجام کارهای این مراسم از عهده ی یک نفر خارج است و چند نفر کمک نکنند فرد به شدت خسته خواهد شد و علاوه بر این فرصت هم صحبتی با مهمان ها را نیز از دست می دهد. از این رو بهتر است در این مواقع از کارگر نظافت و پذیرایی استفاده کرد.

کارگر نظافت و پذیرایی در مراسمات نقش مهمی ایفا می کند. شاید باور نکنید ولی رشته های دانشگاهی نیز برای کارگر پذیرایی و مهمانداری وجود دارد. پس باید بدانید که لزوماً یک فرد معمولی نیست.

وظایف کارگر پذیرایی

این فرد باید بداند که آداب پذیرایی برای هر مجلسی چگونه است. همچنین باید بتواند در صورت نیاز به مهمان ها کمک کند. علاوه بر این نباید در مجلس بی دلیل بچرخد بلکه در صورت نیاز مهمان ها به کمک در آنجا حاضر شود.

اگر تعداد کارگر پذیرایی بیش از یک نفر است نباید در یک جا اجتماع کنند و به کارهای متفرقه بپردازند. باید در سالن حاضر باشند و به مهمان های کل سالن برسند.

کارگر پذیرایی باید به مهمان ها احترام بگذارد و با آن ها بحث نکند و به مهمان ها با جملات کوتاه و مودبانه پاسخ دهد و از کلماتی منفی مانند نداریم، نمی توانم و خیر استفاده نکند. سرعت عمل این فرد نیز باید خوب باشد و بتواند مهمان ها با روحیات متفاوت را راضی نگه دارد و در مواقع لزوم آرامش خود را حفظ کند.

کارگر پذیرایی باید هنگام ورود مهمان ها در کنار درب ورودی بایستد و در صورت نیاز با خوشرویی آن ها را راهنمایی کند و به آن ها خوشامد بگوید. همچنین در پایان مراسم باید کنار درب خروجی بایستد و مهمان ها را بدرقه کند و با آن ها خداحافظی کند.

هزینه کارگر پذیرایی چقدر است؟

این هزینه به در تهران به تجربه کارگر پذیرایی، نوع خدمات و دیگر موارد بستگی دارد. معمولاً قیمت کارگر پذیرایی در تهران هر ساعت حدود 15 تا 20 هزار تومان است.

کارگر نظافت به چه کسی گفته می شود؟

کارگر نظافت کسی است که از طرف شرکت های خدمات نظافت به محل فرستاده می شود و کار نظافت را به صورت تمام انجام می دهد. کارگر نظافت در بخش های تمیز کردن شرکت، راه پله، درمانگاه ها، مؤسسات آموزشی، منزل و … کار می کند.

امروزه به دلیل بیشتر شدن مشغله و تغییر سبک زندگی، نیاز به کارگر به جای انجام این کارها توسط خود فرد احساس می شود. از این رو کار نظافت به صورت یک حرفه است که نیاز به آموزش هایی نیز دارد.

این افراد باید با اصول تمیزکاری آشنایی داشته باشند؛ اما مشکل عدم شناخت کارگر نیز وجود دارد و نمی توان هر به هر کسی اطمینان کرد. باید کارگر نظافت و پذیرایی را از شرکت های معتبر انتخاب کرد که بدانید امنیت لازم را در محل های کار و خانه ی خود دارید و کار نظافت نیز به خوبی صورت می گیرد.

ویژگی های کارگر نظافت و پذیرایی

کارگر نظافت و پذیرایی باید ظاهر تمیز داشته باشند. کارگر نظافت باید با مهارت و به سرعت کارهای خود را انجام دهد و در انجام کار تعلل نکند. این افراد باید تجربه و دقت لازم را داشته باشند و با وسایل تمیز کننده آشنایی کامل داشته باشد تا صدمه ای به وسایل نزند.

همچنین این افراد باید نیروی بدنی لازم را داشته باشند البته بستگی به کاری که قرار است انجام دهد هم دارد؛ مثلاً برای نظافت منزل کارگر خانم با دقت و حوصله بیشتری کار می کند و با اصول نظافت آشناتر است ولی کارگر آقا برای نظافت دیوارها و راه پله نیروی لازم را دارد.

کارگر نظافت باید یک سری وسایل نیز همراه خود داشته باشد ولی می توانید یک پکیج کامل نیز از وسایل نظافتی خود داشته باشید و به کارگر نظافت دهید.

کارگر نظافت چه خدماتی باید انجام دهد؟

وظیفه ی کارگر نظافت بسته به نوع خدمات که برای شرکت، بیمارستان یا منزل انجام می دهد تغییر می کند. نظافت اغلب شامل جارو و گردگیری، نظافت راه پله و دیوارها، شست و شوی سرامیک ها، نظافت پنجره و شستن ظرف و … است.

هزینه کارگر نظافت چقدر است؟

هزینه کارگر نظافت و پذیرایی بسته به کاری است که انجام می دهند. کارگر نظافت بسته به متراژ نظافت، خانم یا آقا بودن کارگر، مواد شوینده و … به صورت ساعتی یا کلی محاسبه می شود. اگر به صورت مداوم نیاز به کارگر نظافت و پذیرایی دارید می توانید با شرکت های معتبر قرارداد به صورت هفتگی یا ماهانه ببندید.

به صورت عادی، هزینه ی نظافت منزل با کارگر های خانم به ازای 4 ساعت کار، حدوداً 60 هزار تومان است و برای کارگر آقا حدود 50 هزار تومان برآورد می شود. هزینه ی نظافت راه پله و مشاعات ساختمان نیز به ازای 4 ساعت کار حدود 50 هزار تومان است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *