1اشاره
1اشاره
آگهی اینترنتی

آگهی اینترنتی چگونه در 1اشاره درج کنیم؟

راهنمای ثبت آگهی در سایت نیازمندیها

جهت درج اَگهی رایگان و ویژه در سایت 1اشاره به موارد زیر توجه کنید:

عنوان آگهی رایگان

در این قسمت تیتر مناسبی را برای اَگهی اینترنتی خود انتخاب کنید. از درج عناوین طولانی خودداری کنید و سعی کنید با انتخاب یک عنوان مختصر و مفید که گویای شرح محصول و خدماتی که ارائه میدهید و استفاده از  کلمات کلیدی مناسب یک عنوان اَگهی مناسب را درج کنید. بطور مثال سایت 1اشاره برای عنوان خود از اَگهی رایگان اینترنتی، درج اَگهی رایگان اینترنتی و تبلیغات رایگان اینترنتی استفاده میکند. در زیر چند نمونه از تیترهای مناسب برای اَگهی رایگان را نام می بریم:

• اَگهی املاک: فروش اَپارتمان 90 متری در پاسداران

• اَگهی چاپ و تبلیغات: خدمات چاپ دیجیتال در تهران

• اَگهی اَموزش: تدریس خصوصی زبان فرانسه در تهران

• اَگهی استخدام: استخدام بازاریاب لوازم اَرایشی در تهران

• اَگهی ویزا: ویزای تضمینی شینگن بدون پیش پرداخت

انتخاب گروه و زیرگروه آگهی رایگان

در این بخش با انتخاب درست گروه و زیرگروه اَگهی خود نقش بسیار مهمی را در بازدید بیشتر اَگهی ایفا میکنید. بطور مثال تصور کنید شخصی به دنبال خرید ملک مسکونی میباشد، بنابراین اَن را در گروه املاک و زیرگروه فروش ملک مسکونی جستجو خواهد کرد. در موارد بسیاری دیده شده است که کاربر اَگهی فروش اَپارتمان را در گروه کامپیوتر و در زیرگروه کامپیوتر و قطعات قرار داده است! که جای تعجب بسیاری دارد. چرا که قطعا کسانی که به دنبال خرید و فروش کامپیوتر و قطعات کامپیوتری هستند به اَن قسمت مراجعه میکنند نه خریداران ملک! پس نتیجه میگیریم اَگهی فروش ملک مسکونی شما در قسمت کامپیوتر بازدید کننده ای نخواهد داشت و در حقیقت یک اَگهی بی حاصل را ثبت کرده اید. بنابراین با دقت گروه و زیرگروه اَگهی خود را انتخاب کنید تا مشتریان هدف بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

زمان نمایش آگهی

زمان نمایش اَگهی رایگان در سایت 1اشاره یکماهه میباشد و پس از پایان یکماه میتوانید اَن را تمدید کنید. اما برای اَگهی ویژه این زمان را میتوانید 1 تا 6 ماه و بنا بر نیاز خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در سایت 1اشاره اَگهی های ویژه از امکانات بیشتری مانند بالا قرار گرفتن از اَگهی های رایگان، درج لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی ، قرار دادن ویدئو در اَگهی و ثبت تصاویر بیشتر برخوردار خواهید شد. همچنین شما میتوانید با قابلبت گوگل مپ در اَگهی ویژه موقعیت اَگهی خود را بر روی نقشه مشخص کنید تا بازدیدکنندگان براحتی بتوانند به مرکز کسب و کار شما مراجعه کنند.

انتخاب استان و شهر

در این قسمت با انتخاب درست استان و شهری که در اَن به خرید و فروش کالا و خدمات میپردازید باعث میشوید تا مشتریانی که در شهر شما زندگی میکنند و به خرید کالا و خدماتی که ارائه میدهید نیاز دارند راحت تر به اَگهی شما دسترسی پیدا کنند. بطور مثال اگر شما در استان اصفهان و شاهین شهر فعالیت میکنید و استان تهران و شهریار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید ، قطعا مشتریانی که بدنبال محصولات و خدمات شما در شاهین شهر اصفهان هستند را از دست خواهید داد. بنابراین در انتخاب استان و شهر دقت کافی را انجام دهید.

متن آگهی تبلیغاتی رایگان

یکی از مهمترین بخشهای درج اَگهی مربوط به توضیحات میشود. هرگز خط اول اَگهی را از دست ندهید و توضیحات مهم کسب و کارتان را در خط اول بگنجانید.

درست است که  نوشتن توضیحات برای محصول و خدمات نامحدود است. ولی توجه داشته باشید که نوشتن متنهای طولانی و خسته کننده باعث میشود مشتری از صفحه اَگهی شما خارج شود. بنابراین با یک خلاصه نویسی مناسب به شرح کالا و خدماتی که ارائه میدهید بپردازید.

نکته: از کپی کردن متنهای اَگهی خود که در سایتهای دیگر ثبت کرده اید خودداری کنید. چرا که اینکار از نظر گوگل دارای هیچ ارزشی نمیباشد و هیچ کمکی برای ثبت یک اَگهی رایگان موثر نمیکند. شما برای درج اَگهی رایگان در سایت 1اشاره یک متن جدید را بازنویسی کنید، چرا که این سایت با داشتن سئو قوی میتواند اَگهی شما در کوتاهترین زمان ممکن در رتبه های بهتری از صفحات گوگل نمایش دهد.

توضیحات

در این قسمت در یک توضیح مختصر و مفید یک خطی اَگهی خود را به گوگل معرفی کنید.

بطور مثال ما در سایت 1اشاره در این قسمت نوشته ایم : سایت درج اَگهی رایگان اینترنتی و تبلیغات رایگان اینترنتی

اطلاعات تماس

کلیه اطلاعات مربوط به تماس را بطور کامل وارد کنید. چرا که اَگهی هایی که دارای اطلاعات تماس شفاف و مشخصی هستند مورد توجه بیشتری قرار میگیرند. در این قسمت شماره موبایل و تلفن ثابت و ایمیلی را که هر روز با اَنها سر و کار دارید را وارد کنید تا کاربران به راحتی با شما تماس بگیرند و توضیحات لازم را بابت محصولات و خدماتی که شما ارائه میدهید را دریافت کنند.

تصاویر آگهی

در این مرحله با وارد کردن تصویر کوچک و تصویر بزرگ باعث میشوید تا اَگهی شما در معرض دید بهتری قرار گیرد. چرا که تجربه ثابت کرده است اَگهی هایی که دارای تصویر هستند به نسبت اَگهی هایی که فاقد تصویر هستند از بازدید بسیار بهتری برخوردار هستند. بنابراین سعی کنید با انتخاب یک عکس مناسب و با کیفیت و قرار دادن اَن در اَگهی به هرچه بهتر دیده شدن اَگهی خود کمک کنید.

کلمات کلیدی آگهی

در این قسمت 2 باکس وجود دارد. باکس اول شامل برچسب های مورد نظر برای جستجو است که قبلا توسط سایت تهیه شده است و شما میتوانید با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن اَنها در اَگهی این مرحله را تکمیل کنید و اگر کلمات کلیدی کسب و کار شما در این باکس ثبت نشده بود شما میتوانید در قسمت برچسب های پیشنهادی کلمات کلیدی مورد نظر اَگهی خود را وارد نمایید. پس از انجام کلیه این مراحل و با فشردن دگمه ثبت اَگهی فراَیند درج اَگهی اینترنتی در سایت 1اشاره پایان می یابد. اَگهی رایگان شما در لیست تایید قرار گرفته و پس از بازدید و تایید ادمین سایت انتشار می یابد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *