1اشاره
1اشاره

گاوصندوق مناسب برای منازل چه خصوصیاتی دارد؟

راهنمای خرید گاوصندوق خانگی

گاو صندوق برای نگهداری و امنیت بسیاری از کالاهای ارزشمند مانند طلا، پول، اسناد و مدارک مهم و … در منازل مورد نیاز است. خرید یک صندوق با امنیت بالا راه و روشی دارد که باید یک سری نکات را در انتخاب آن به کار بگیرید تا دچار سو استفاده سارقان نشوید.

گاو صندوق که برای استفاده در منازل مناسب باشد باید یک سری ویژگی های خاص داشته باشد. مردم در این سال ها به خرید گاو صندوق روی آورده اند و برخی از آن ها انواع غیر ایمن و سبک را خریداری کرده اند. بیشتری سارقین حرفه ای هستند و می توانند به راحتی این گاو صندوق ها را سرقت و حمل کنند. پس بهتر است اگر به این کالا نیاز دارید، وقت بیشتری برای انتخاب گاو صندوق خانگی امن و مناسب بگذارید. هدفی که بیشتر سارقان از سرقت خانه ها دنبال می کنند برداشتن پول و طلا است که ارزش بالا و حجم کمی دارند. برخی از افراد طلا و پول نقد خود را در اتاق خواب خود و بر روی میز آرایش می گذارند. در این اوقات تمامی اسناد، وجوه نقد، جواهرات را برای سارقان جمع کرده این و در یک جا قرار داده ایم!

چه وزنی برای گاوصندوق منازل مناسب است؟

وزن صندوق در درجه ی اول اهمیت قرار دارد و یک فاکتور مهم است که هنگام خرید گاو صندوق باید به آن توجه کنید. سارقان سعی می کنند ابتدا گاو صندوق را با خود ببرند تا زمان کمتری در محل صرف شود و اگر نتوانستند این کار را بکنند سعی می کنند سراغ باز کردن آن بروند که کاری زمان بر است و باعث اتلاف وقت سرقت می شود. حداقل گاو صندوق انتخابی شما برای منازل آپارتمانی باید 200 کیلوگرم وزن داشته باشد و برای منازل ویلایی باید زون گاو صندوق به مراتب سنگین تر باشد.

سعی کنید در صورت امکان گاو صندوق را به جایی اتصال دهید مثلاً آن را به داخل زمین پیچ کنید یا در جایی خارج از دسترس در ساختمان پنهان کنید.

ممکن است فکر کنید در زمان هایی که قرار است جابجا شوید یا برای حمل گاو صندوق به مشکل بربخورید. باید توجه داشته باشید که دقیقاً نکته همین جاست اگر جابجایی گاو صندوق مشکل نباشد، برای سارقان نیز جابجایی آن راحت است. به هر حال شما باید برای حفظ امنیت لوازم و اسناد مهم خود هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید و توصیه هایی که به شما می شود را جدی بگیرید.

مارک های متفرقه که از کیفیت آن ها اطلاع ندارید را انتخاب نکنید زیرا یک کالای بی اهمیت نیست. همچنین شما برای امنیت اسناد و لوازم با ارزش خود اقدام به خرید گاو صندوق می کنید پس بدانید که نباید آن را دست کم بگیرید.

بهتر است گاو صندوق های دیجیتال که دارای رمز دیجیتال هستند را تهیه کنید. این نوع صندوق ها به شما کمک می کنند تا راحت و بدون نگرانی و نیاز به کلید درب آنها را باز و بسته کنید و فقط به خاطر سپردن چند شماره که خودتان تعیین کرده اید کافی است. نمونه های جدیدتر دیجیتالی به صورت اثر انگشتی و لمسی هستند.

برای خرید بهترین گاوصندوق به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از سارقان سعی در سوراخ کردن و باز کردن گاوصندوق می کنند، از این رو باید سعی کنید از مدل های مسلح شده با بتن استفاده کنید تا به راحتی نتوان آن را سوراخ یا باز کرد. همچنین باید جنس آن نسوز باشد تا نتوان آن را برش داد و به اشیا و اسناد درون آن به راحتی دسترسی پیدا کرد. به طور کلی برای داشتن یک گاوصندوق مناسب برای منازل باید به نکات زیر دقت کنید:

– رنگ گاوصندوق و طراحی ظاهری

– ابعاد و اندازه و وزن گاو صندوق

– نسوز بودن صندوق

– قفل و رمز ضد سرقت

– مواد سازنده آن استحکام کافی داشته باشد.

– دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد

بهتر است قبل از انتخاب گاو صندوق از افراد خبره مشاوره دریافت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *