1اشاره
1اشاره
نکات سفر با هواپیما

۱۰ نکته کاربردی برای سفری بهتر با هواپیما

نکات سفر با هواپیما

مواردی وجود دارد که رعایت آن‌ها مطمئنا سفرهای طولانی با هواپیما را راحت‌تر خواهد کرد.

این که در هواپیما راحت باشید تبدیل به یکی از چالش‌های مسافران شده است، مخصوصا برای افرادی که سفرهای طولانی را تجربه می‌کنند. اما در مطلب زیر توصیه‌هایی را خواهید دید که مربوط به وبلاگ‌های افرادی است که زیاد سفر می‌کنند و تجارب مفیدشان را در اختیار بقیه هم گذاشته‌اند.

لباس راحت بپوشید

لباس‌ها معمولا تاثیر زیادی در حالات شما دارند و اگر لباس راحت به تن داشته باشید مطمئنا آرامش بیشتری خواهید داشت. سعی کنید لباستان کمربند سنگین یا دگمه بزرگ و … نداشته باشد.

قرار دادن چمدان‌ها در جایگاه مخصوص بالای سر

گاهی مردم به دلیل نگرانی کیف یا ساکی که در آن وسایل گرانبها دارند را بالای سر و در محفظه مخصوص چمدان‌ها قرار نمی‌دهند. بهتر است آنها را در جایگاه مخصوص قرار دهید و مطمئن باشید با این کار سفر راحت‌تری خواهید داشت.

آب زیاد بنوشید

یا چند بطری آب از فرودگاه بخرید یا از خانه با خود بیاورید و در هنگام پرواز آب زیاد بخورید. مطمئن نباشید که غذاهای هواپیما شما را سیر می‌کند و بهتر است با خود اسنک هم همراه داشته باشید.

برای تغییر دما آماده باشید

همیشه یک کت پشمی در هواپیما همراه داشته باشید که پوشیدن و نپوشیدن آن تغییر زیادی در دمای بدنتان ایجاد می‌کند. با این کار همیشه برای تغییر دما آماده هستید.

 جوراب ضخیم همراه داشته باشید

در هواپیما راحت‌تر است که کفشتان را در بیاورید. اما ممکن است خیلی‌ها با در آوردن کفششان آرامش نداشته باشند. اگر جوراب ضخیم بپوشید هم این حس را دارید که پایتان لخت نیست و هم کفشتان را در آورده‌اید که بسیار مهم است.

کرم همراه داشته باشید

در هواپیما همیشه هوا خشک است و این باعث می‌شود صورت خیلی‌ها خشک شود. بهتر است همیشه کرم یا لیپ استیک همراه داشته باشید و صورتتان را چرب و مرطوب کنید.

صندلی کنار پنجره انتخاب کنید

اگر بتوانید کنار پنجره بنشینید بهتر است چون همیشه تماشا و عکاسی از بلند شدن و نشستن هواپیما دیدنی است. می‌توان حتی از مناظر بیرون با گوشی هم عکاسی کرد.

گاهی قدم بزنید

حتما می‌دانید که نشستن طولانی مضر و راه رفتن برای بدن مفید است. پس مخصوصا در پروازهای طولانی سعی کنید کمی در هواپیما قدم بزنید و راه بروید.

هدفون همراه داشته باشید

استراحت کردن در هواپیما بسیار مهم است و باعث می‌شود وقتی به مقصد رسیدید آرامش بهتری داشته باشید. برای استراحت نیاز به محیط آرام و ساکت است و قراردادن هدفون روی گوش می‌تواند باعث شود سکوت بهتری برقرار شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *